14 września 2017

"Yeh Ishq Hai"/"Do Dhaari Talwaar"

I dziś ostatni post z urodzinowej serii! Bardzo Wam dziękuję, za wzięciu udziału, było mi naprawdę miło realizować prace, które były Waszym pomysłem, także zachęcam do podawania innych propozycji na posty niezwiązane już z serią. Jeszcze raz, bardzo, bardzo dziękuję! :* :*

A w poście propozycje ByLove:
* Yeh Ishq Hai z filmu Rangoon - wokal Arijita
* Do Dhaari Talwaar z filmu Mere Brother Ki Dulhan - imprezowo.

Bardzo lubię zarówno Yeh Ishq Hai jak i Do Dhaari Talwaar, z tym, że jeśli chodzi o film, moim faworytem jest Mere Brother Ki Dulhan. A jak to ma się u Was? 







11 komentarzy:

  1. Obie piosenki są świetne! :) Miło je wspominam. Chyba czas znowu ich odsłuchać :D
    Świetne gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa i zapomniałam dodać! Z napisów do Jab Harry Met Sejal zaraz skorzystam! *-*

      Usuń
    2. Sama akurat dość często wracam do Do Dhaari Talwaar, bardzo lubię piosenkę jak i sam klip :)
      Mam nadzieję, że powtórkowy seans miałaś udany :)

      Usuń
  2. Super prace! ;)
    Oba filmy miło wspominam, ale jednak Mere Brother Ki Dulhan bardziej mi się podobało. ;) Przy Rangoon trochę zniesmaczyła mnie Kangana, która wiecznie musi narzekać w wywiadach. ;/ Jakiego dramatu narobiła, że Shahid miał katar przy kręceniu scen z tej piosenki. XD Przez to, jaka jest w mediach, coraz mniej mam ochotę na filmy z nią. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia, co do Kangany. Ostatnio za bardzo skupia się na wywoływaniu sensacji zamiast pracy i sporo traci w moich oczach, choć i tak nigdy za nią zbyt nie przepadałam, byłam w stosunku do niej neutralna. Ale irytująca już jest z tymi swoimi sensacjami. :/

      Usuń
  3. Ale cudowne gify! *-* Nie umiem wybrać które mi się bardziej podobają. Jak patrzę na te z Rangoon to myślę że są cudowne i zdecydowanie te, ale jak spojrzę na te z MBKD to już sama nie wiem ;)
    Filmy trochę się różnią tematyką więc ciężko mi je porównać. Obydwa bardzo lubię. Shahid w Rangoon to niewątpliwy atut :D Kanganę jakoś przeżyłam. Zresztą od zawsze miałam słabość do filmów wojennych więc Rangoon szybko wkupił się w moje łaski. Z kolei MBKD idealnie trafia w mój gust filmowy, taka przyjemna komedia romantyczna :)
    No i piosenki uwielbiam obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmów w sumie nie ma, co porównywać, bo to kompletnie różne gatunki :)
      Również uważam, że występ Shahida w Rangoon był ogromną zaletą. Wypadł najlepiej z całej obsady! I wyglądał bardzo dobrze :D

      Usuń
  4. Jeszcze nie oglądałam tych filmów, ale w najbliższym czasie planuję. Dla mnie zwycięża Do Dhaari Talwar. Uwielbiam ten utwór, a teledysk jest boski <3 Twoje gify oczywiście też <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zgadzam się! Klip do Do Dhaari Talwaar jest obłędny :D

      Usuń
  5. Świetne prace!
    Rangoon jeszcze nie oglądałam, ale cały czas zastanawiam się, czy dać mu szansę. Pewnie kiedyś obejrzę, ale póki co bardziej jestem chętna na najnowszą produkcję Kangany "Simran". :)
    MBKD to świetny film, do którego uwielbiam wracać! Do poszczególnych scen, piosenek, czy też całości. <3 Uwielbiam, po prostu uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś chęci do obejrzenia filmu Simran nie mam. Ale może kiedyś zobaczę :)
      MBKD to jedna z fajniejszych komedii, też lubię do niej wracać, choć częściej goszczę u mnie piosenki :D

      Usuń