21 września 2017

Avatary/Alia Bhatt/Jacqueline Fernandez/Deepika Padukone/Padmavati

Dziś robimy krótką przerwę od gifów, więc pojawiają się ikonki oraz sygnaturki. 
Dodatkowo pozostawiam Wam dwa plakaty nadchodzącego filmu Padmavati z udziałem Deepiki Padukone, Ranveera Singh oraz Shahida Kapoor. Indyjska premiera zaplanowana jest na 1. grudnia br. Postery robią wrażenie, prawda?


Kajal:



Vijay i Kajal:


Mahesh i Kajal:


Jr NTR i Kajal:


Prabhas i Tamannaah:


Ptabhas i Anushka:


Anushka Shetty:


Alia:


Anushka Sharma:


Varun i Jacqueline:


Varun, Jacqueline i Taapsee:


Varun i Taapsee:


Taapsee:


Varun, Shraddha i Taapsee:


Shraddha:


Bhumi:


Ranveer:


Parineeti:


Vaani:


Athiya:


 Kareena:


Deepika:


 John i Genelia:


Samantha:





(kliknij, aby powiększyć)


10 komentarzy:

  1. Świetne avatary! Sporo z telugu widzę ;) Większość jest przepiękna i nie potrafię wybrać najładniejszych :)
    A z sygnatur, najbardziej podobają mi się z Padmavati. Deepika wygląda na tych plakatach zjawiskowo *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś 'niebollywoodzkiego' też musi się czasem pojawić :)

      Usuń
  2. Avatar z Alią i sygnaturka z Jackie to moi ulubieńcy! :D Ale wszystkie prace cudne i jak ja dawno już nie widziałam Kajal!
    Postery przyznam robią wrażenie, ale też trochę mnie przeraża ten przesyt wszystkiego. Wiem, że u Bhansaliego to norma, ale poczekam z oceną do trailera. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bhansali słynie z przesytu. Ale masz rację, warto poczekać na trailer i wtedy ocenić. :)
      Ja to tylko mam nadzieję, że Sanjay postawi kiedyś na innych aktorów, a nie w kółko Deepika i Ranveer.

      Usuń
    2. Widać, że polubił ich i to, jakie pieniądze przyciągają. XD Ciekawi mnie, jak to wszystko wyniknie z tym filmem, bo kontrowersje już były, a teraz pewnie będą kolejne, bo podobno postać Ranveera ma romansować z facetem. XD

      Usuń
    3. Ale powiedzmy sobie szczerze, co za dużo to nie zdrowo :D
      Podobno postać, którą odgrywa Ranveer była biseksualistą stąd ten romans xd Ale sama jestem ciekawa jak to wszystko wyjdzie, zarówno jeśli chodzi o fabułę, ale także i skandale. Znając życie niektórzy będą bojkotować film, podobnie jak Bajirao Mastani.

      Usuń
    4. Teraz o tyle dobrze, że Deepika nie będzie miała żadnej sceny z Ranveerem, to ciekawe, jaka chemia będzie między nią a Shahidem. :D
      Ale faktycznie, Bhansali mógłby wreszcie polansować jakąś inną parę. :D

      Usuń
    5. Też jestem ciekawa jaką Deepika stworzy parę z Shahidem. Mam nadzieję, że świetnie dobraną :D

      Usuń
  3. Avatarki są przepiękne! Niedługo skorzystam. :D Z sygnaturek wygrywa u mnie ta z Padmavati. Nie mogę doczekać tego filmu <3

    OdpowiedzUsuń