10 września 2017

"Nam Ooru Bengaluru"

Mieliście już okazję obejrzeć film Bangalore Days? Jeśli nie, to ogromnie Wam go polecam! Jest rewelacyjny! Historia jest wciągająca, aktorzy zagrali świetnie, a wisienką na torcie jest ścieżka dźwiękowa, która idealnie komponuje się z filmem. Moim faworytem jest utwór Thudakam Mangalyam, choć i pozostałe bardzo mi się podobają. Dlatego chciałam zróżnicować i dziś na blogu pojawiają się gify z piosenki Nam Ooru Bengaluru.

Przypominam, że jeszcze dziś można składać propozycje do serii postów, jednocześnie zachęcam do składania innych propozycji niezwiązanych z serią.






12 komentarzy:

  1. Kilka tygodni temu skusiłam się na seans i nie żałuję. Cudowny film! Na pewno nie raz do niego powrócę :) Tak samo do ścieżki dźwiękowej.
    Świetne gify *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poświęcić na niego czas, nawet kilka razy :D

      Usuń
  2. Filmu jeszcze nie oglądałam, ale skoro polecasz to z chęcią sięgnę gdy tylko znajdę chwilę :) Gify są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam! Mam nadzieję, że i tobie się spodoba :D

      Usuń
  3. Super, że w końcu się skusiłaś na seans i film Ci się spodobał.
    Uwielbiam ten film.
    A! Świetne sygnaturki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał i to bardzo! Już planuję, kiedy by tu zrobić powtórkę :D

      Usuń
  4. Ale pozytywne gify! *.* I przypomniały mi o tym genialnym filmie! Bardzo miło wspominam seans i coś czuję, że czas na powtórkę! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kuś, nie kuś! Bo sama zaraz zrobię powtórkę :D

      Usuń
  5. Nie oglądałam i nic mnie do tego nie ciągnie... Nie odmawiam, może najdzie mnie ochota, piosenka i gify są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się film dobry, bardzo mi się spodobał. Choć soundtrack podczas seansu aż tak bardzo nie przypadł mi do gustu, ale ponowne przesłuchanie jego zmieniło moje zdanie.
    Ostatnio zaczęłam oglądać więcej filmów Mollywood i stwierdzam, że nawet mi się podobają. :)
    Świetne gify! Skusiłaś mnie, żeby przesłuchać sobie soundtrack. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi od razu ścieżka dźwiękowa się spodobała, choć pierwszy raz słyszałam ją dopiero przy seansie. W dalszym ciągu Thudakam Mangalyam to mój faworyt :D
      Mollywood ma dobre produkcje, kilka widziałam, ale muszę zdecydowanie więcej ich obejrzeć :D

      Usuń