13 września 2017

"Lambiyaan Si Judaiyaan"/"Sweety Tera Drama"

Lecimy dalej z postami z serii, tym razem przedstawiam propozycje BollywooDagmary:
* Lambiyaan Si Judaiyaan z filmu Raabta - wokal Arijita
* Sweety Tera Drama z filmu Bareilly Ki Barfi - imprezowo.

Co ciekawe, oba utwory mają punkt wspólny, a mianowicie, pochodzą z tegorocznych produkcji, w których wystąpiła Kriti Sanon.
Dla zainteresowanych, Bareilly Ki Barfi niebawem ma zagościć w kinach w Polsce ☺

PS. Napisy do Jab Harry Met Sejal są dostępne od wczoraj. Zapraszam do odpowiedniej zakładki w menu.☺







8 komentarzy:

  1. Tutaj dla mnie wygrywa "Lambiyaan Si Judaiyaan" *_* Prześliczny utwór z równie doskonale trafionym klipem. "Sweety Tera Drama" podoba mi się, aczkolwiek mogłoby być jeszcze lepiej :D Ale teledysk ma przyjazny, dlatego ma u mnie plus.
    Cudowne gify *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również w tym zestawieniu wygrywa u mnie Lambiyaan Si Judaiyaan, ale musimy pamiętać, że piosenki są zupełnie różne. Sweety Tera Drama też jest fajne, ale ja jeszcze nie mogę się do tej piosenki w 100% przekonać :)

      Usuń
  2. Lubię obydwie piosenki, mimo że są całkowicie różne :)
    Gify są cudowne *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne te gify! Muszę wreszcie nadrobić Raabta! ;)
    I wielkie dzięki za napisy do JHMS! ;) Niby już film oglądałam, ale przyda się na powtórkę. ;) Tylko sama nie wiem, kiedy nastąpi, bo jednak nieco się rozczarowałam filmem. ;/ Podobało mi się, ale tak jakoś bez większego szału. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wolnej chwili koniecznie musisz sięgnąć po Raabta, przyjemny film :D
      JHMS to fajny film, choć myślę, że takie role nie są już dla Shahrukha, może dlatego produkcja nie odniosła takiego sukcesu jaki twórcy chcieli osiągnąć. :)

      Usuń
  4. Świetne gify! W obu piosenkach zakochałam się od pierwszego wysłuchania. Dla mnie wygrywa chyba LSJ <3

    OdpowiedzUsuń