11 września 2017

"Tum Hi Ho"/"Will You Marry Me"

Kochani! Rozpoczynamy urodzinową serię postów! Szkoda, że zgłosiło się tak mało osób, ale mam nadzieję, że w przyszłości będzie was więcej.
Tym razem wybieraliście: jedną imprezową nutkę i dla kontrastu filmową piosenkę Arijita Singha, znanego ze spokojnych, romantycznych utworów.

Dziś propozycje Nowatorki:
* Tum Hi Ho z filmu Aashiqui 2 - wokal Arijita
* Will You Marry Me z filmu Bhoomi - imprezowo.

Tum Hi Ho uwielbiam od samego początku, jedna z moich ulubionych piosenek. Natomiast do Will You Marry Me nie musiałam długo się przekonywać, bardzo chwytliwa nutka.

A Wam jak podobają się te dwa utwory?








8 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! 💕💕
    "Tum Hi Ho" ostatnio odświeżyłam i znowu ciągle ją słucham. Arijit wręcz powalił mnie na kolana! On śpiewa tak z uczuciem, to słychać ❤ "Will You Marry Me" to równie boski utwór. Także słucham jej często *-* Naprawdę doskonale chwytliwy utwór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Tum Hi Ho jak się trafi to potem znowu z głowy nie chce wyjść. Taka magia Arijita :3

      Usuń
  2. Drugiej nie znam, więc muszę sobie nadrobić, ale za to Tum Hi Ho to jedna z moich ukochanych piosenek. *.* Uwielbiam ją i przez jakiś czas uwielbiałam sobie śpiewać do wersji karaoke, chociaż wiadomo, nie wychodziło mi to tak dobrze, jak w oryginale. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikomu chyba nie wyjdzie to tak dobrze jak Arijitowi :D

      Usuń
  3. Tum Hi Ho to jedna z moich ulubionych piosenek ❤ I coś czuje że dziś się już od niej nie uwolnię 😂 W sumie to od razu ta piosenka mi przyszła do głowy jak przeczytałam o zabawie ale koleżanka mnie wyprzedziła ;)
    Will You Merry Me od razu wpadła mi w ucho i do tej pory gości na mojej playliście, klip zresztą też jest bardzo fajny.
    Ale gify wyszły cudowne! Szczególnie z Tum Hi Ho ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Tum Hi Ho większość, osób które znam nie może się uwolnić! :D
      Klip do Will You Marry Me faktycznie jest ciekawy :)

      Usuń
  4. Obie piosenki kocham <3 Tum Hi Ho jest hitem i chyba każda bollymaniaczka ją zna na pamięć. Za to Will You Marry Me to szybki i bardzo prędko wpadający do ucha utwór. Gify są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tum Hi Ho to zdecydowanie jeden z romantycznych hitów. :)
      Will You Marry Me wpada w ucho :)

      Usuń