9 września 2017

Arjun &Shraddha/Kuch Kuch Hota Hai/Ranveer Singh/Sidharth & Priyanka/Vaani Kapoor

Jak tam Wasz weekend? Rozpogodziło się troszeczkę? U mnie owszem, więc trzeba korzystać 😎 Mimo, to znalazłam chwilkę, żeby wstawić kolejne sygnaturki, ale także podać dwie informacje: 
- po pierwsze przypominam, że do jutra można podawać swoje propozycje do urodzinowej serii postów; od poniedziałku zacznę dodawać prace;
- po drugie, coś się tłumaczy, a co? Niebawem się okaże. 

Na deser pozostawiam Wam ścieżkę dźwiękową filmu telugu Mirchi, która po seansie strasznie wpadła mi w ucho, szczególnie trzy utwory, Yahoon Yahoon, Idhedho Bagundhe i Darlingey.






5 komentarzy:

  1. Cudowne sygnaturki! Ta z Arjunem&Shraddhą najlepsza ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sygnaturki! <3 Ta z Vaarni jest cudowna *-*
    Ja też bardzo polubiłam ścieżkę Mirchi i również najbardziej właśnie te utwory które wymieniłaś ;)
    W związku z Mirchi mam też do Ciebie pewną prośbę. Napiszę mejla ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z głowy nie może wyjść Idhedho Bagundhe. A jaki Prabhas był hot w klipie!

      Usuń
  3. Ale urocze prace! Chociaż wiesz, że za Vaani nie przepadam, to jednak tym razem to z nią sygnaturka podoba mi się najbardziej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie potrafię wybrać ulubionej... Są przepiękne! <3 nie mogę wyjść z podziwu

    OdpowiedzUsuń