27 stycznia 2017

"If You Hold My Hand"

Na wstępie chciałabym podziękować za zgłoszenia do serii o tematyce romantycznych lat 90-tych. Cieszę się, że chętnie podaliście swoje propozycje. Jest mi z tego powodu niezmiernie miło i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś weźmiecie udział w podobnej zabawie. 😊 Jeśli chodzi o tę serię postów, zaczynamy od 1. bądź 3. lutego 😋

A dziś gify z piosenki, która urzekła mnie nie tylko swoją muzyką czy słowami, ale także przepięknymi widokami Wielkiego Kanionu 💕 No i oczywiście duetem Shraddhy z Varunem :3


















12 komentarzy:

  1. Widoki są boskie! *-* Urzekły mnie od pierwszego wejrzenia. Varun wygląda mega przystojnie <3 A jego duet z Shraddhą należy do moich ulubionych *-*
    Piękne gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przybijam wirtualną piąteczkę! To także jeden z moich ulubionych duetów :)

      Usuń
  2. Faktycznie widoki piękne <3 Szczególnie Varun ;P
    Super gify ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, widoki są przepiękne, a do tego piękny duet Shraddhy z Varunem *-*
    Piosenka jest świetna :D
    Super gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widoki są tak zachwycające, że sama chętnie bym się tam wybrała :D

      Usuń
  4. Filmu nie oglądałam, więc z tym większym zainteresowaniem oglądałam gify. Są niesamowite! ;) I przypomniały mi, że Shraddha i Varun mieli wspólny film - jakoś zapomniałam o nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś nie jest wymagający, to ABCD 2 to dobry film, żeby obejrzeć. Mi się bardzo podobał. Ale chyba jestem z tych nielicznych, którym film przypadł do gustu :)

      Usuń
  5. Przepiękne widoki :) Ale filmu jeszcze nie oglądałam :) Piosenki też nie znam, ale lecę włączyć na yt i nacieszyć oko teledyskiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak Ci się spodobała piosenka :)

      Usuń
  6. Widoki piękne! Duet również i piosenka też! A film mam w planach! Wydaje mi się przyjemny i lekki. Super gify :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak Ci się film spodobał. Może będziesz w grupie tych nielicznych, którzy uważają film za godny obejrzenia :)

      Usuń