6 stycznia 2017

"Go Pagal"/"Zaalima"/Rangoon

Dzisiejszy post jest bardzo obszerny: dwie piosenki i trailer, czyli nowości, które mogliśmy zobaczyć w ciągu kilku ostatnich dni.
Go Pagal, pierwsza piosenka z filmu Jolly LLB 2, w którym wystąpią Akshay Kumar i Huma Qureshi. Muszę przyznać, że utwór jest całkiem całkiem, jednak wzrok przykuwa tu klip, który jest pełen kolorów! Co myślicie?
Zaalima, romantyczna piosenka Mahiry i Shahrukha z filmu Raees. Muszę przyznać, że ten duet zapowiada się naprawdę bardzo dobrze!
Rangoon,czyli film, który 24. lutego wchodzi na ekrany kin w Indiach. Wczoraj producenci zaprezentowali nam zwiastun. Jak Wasze wrażenia? Osobiście uważam, że może wyjść ciekawa produkcja. Myślę, że warto będzie się skusić. W rolach głównych Saif Ali Khan, Shahid Kapoor, Kangana Ranaut.

Zostawiam Was z dużą porcją gifów oraz piosenkami i zwiastunem, może ktoś nie miał jeszcze okazji zobaczyć trailera, ani przesłuchać najnowszych utworów.

Następny post pojawi się prawdopodobnie w niedzielę (o ile informacje krążące w sieci są prawdą), a w nim... OK Jaanu! Dosłownie kilka dni zostało do premiery, naprawdę nie mogę się doczekać, więc mam nadzieję, że klip do piosenki Kaara Fankaara faktycznie się pojawi (całą ścieżkę dźwiękową do filmu można przesłuchać TUTAJ).

Pozdrawiam!


































10 komentarzy:

  1. Piosenka "Go Pagal" - pełna kolorów! *-* Ostatnio często jej słucham. "Zaalima" zauroczyła mnie od pierwszego obejrzenia klipu! Chemia między SRK a Mahirą mnie oczarowała *-* Film "Rangoon" obejrzę przede wszystkim dla Shahida, który wywarł na mnie największe wrażenie :)
    Świetne gify! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shahid w zwiastunie z pewnością jest najbarwniejszą postacią. :)

      Usuń
  2. Co do "Go Pagal" to sama piosenka jest w porządku, ale to klip gra tutaj pierwsze skrzypce :)
    "Zaalima" jest prześliczna, a klip powalający. Jestem bardzo ciekawa duetu SRK&Mahira :3
    Trailer "Rangoon" wygląda obiecująco. Z pewnością obejrzę, chociażby dla męskiej części obsady ;)
    Wszystkie prace są super! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go Pagal ma naprawdę świetny klip :)
      Męska część obsady z pewnością jest godna sięgnięcia po Rangoon, choć nie twierdzę, że i dla Kangany nie warto :)

      Usuń
  3. Huma jaka piękna! I faktycznie te kolory są cudowne. I jaki klimatyczny ten nowy film z SRK będzie!
    Ale najbardziej i tak zainteresował mnie Rangoon - ale mi się to spodobało! Nie mogę się doczekać!
    I też mam nadzieję, że pojawi się jeszcze jakiś przedsmak OK Jaanu przed premierą. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rangoon zapowiada się naprawdę interesująco!
      Szkoda, że na razie nie potwierdza się nic w sprawie kolejne piosenki z Ok Jaanu. A ja tak czekam!

      Usuń
  4. Piękne prace! ,,Go Pagal" to super piosenka, a klip przepiękny. ,,Zaalima" już trafiła do moich ulubionych utworów, SrK i Mahira tworzą czarujący duet! Nie mogę doczekać się też Rangoon. Zwiastun wzbudził we mnie taką ciekawość, że z pewnością skuszę się na tę produkcję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tu pięknie! Mnóstwo gifow, czyli coś, co uwielbiam.
    Zaalima bardzo mi się podoba, a na Rangoon czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaalima jest ładną piosenką, szybko wpada w ucho :)

      Usuń