18 stycznia 2017

"Isq Risk"

Bardzo lubię film Mere Brother Ki Dulhan. Ma ciekawą fabułę, fajnie dobraną obsadę (wiadomo Imran 😃, no i Ali, a i Katrina wypadła super). Dodatkowo ogromnym atutem filmu jest ścieżka dźwiękowa, która od samego początku wpadła mi w ucho. Podoba mi się każda piosenka, bez wyjątku. Jednak ostatnio najczęściej słucham Isq Risk, stąd dziś gify z video to tego utworu. 😊


Przypominam, że został jeszcze tydzień, do zgłaszania swoich propozycji do serii o tematyce lat 90-tych. Po szczegóły zapraszam do zakładki "Zgłoszenia: seria #4".
















12 komentarzy:

  1. Filmu nie oglądałam, ale w kółko słucham Do Dhari Talwar! Twoje piękne gify zmuszają mnie do posłuchania Isq Risk! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Dhaari Talwaar to jedna z tych piosenek, do których bardzo często wracam :)
      Polecam cały jukebox :)

      Usuń
  2. Piosenka jest fajna, ale klip uroczy :) Mile wspominam film "Mere Brother Ki Dulhan" :)
    Piękne gify! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mere Brother Ki Dulhan jest naprawdę przyjemnym filmem :)

      Usuń
  3. Filmu nie oglądałam, ale piosenka jest śliczna. Na pewno postaram się go obejrzeć.
    Bardzo ładne gify *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze swojej strony mogę tylko zachęcić do seansu :)

      Usuń
  4. Filmu nie oglądałam, ale skoro mówisz, że ciekawy to chętnie nadrobię :)
    Gify są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film jest lekki i przyjemny, więc jeśli ktoś takie lubi, to powinien się spodobać :)

      Usuń
  5. Film oglądałam i z tego co pamiętam był całkiem fajny ;)
    Mnie ścieżka dźwiękowa nie powaliła i bardzo rzadko do niej wracam, ale dzięki Twoim pracom przypomniałam sobie o tej piosence, która jest fajna, ale klip ma jeszcze lepszy :3
    Ładne gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście ścieżkę dźwiękową to uwielbiam! Szybko wpadła mi w ucho :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię ten film! I tęsknię za Imranem na ekranie. ;/ Przydałby się w jakiejś ciekawej roli. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja zobaczyłabym Imrana w jakimś nowym filmie. :) Po Katti Batti nic nie ogłosił. Ale podobno przygotowuje się do debiutu reżyserskiego, może dlatego nigdzie nie gra.

      Usuń