23 stycznia 2017

Baar Baar Dekho

Katrina i Sidharth melduj膮 si臋 na blogu 馃憢馃挭










10 komentarzy:

  1. Te zdj臋cia promuj膮ce film s膮 doskona艂e! Mi臋dzy Sidem a Kat jest boska chemia! *-*
    Przepi臋kne sygnaturki *-* Najbardziej podoba mi si臋 druga i trzecia :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Baar Baar Dekho to film na kt贸ry czeka艂am od kiedy tylko us艂ysza艂am, 偶e ten duet razem wyst膮pi i by艂o warto. Bardzo mi si臋 podoba艂, w szczeg贸lno艣ci niesamowita chemia mi臋dzy Sidem a Kat *-*
    Te zdj臋cia promuj膮ce film s膮 boskie! *-*
    Jestem pod wra偶eniem sygnaturek, najbardziej podoba mi si臋 trzecia :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Katrina i Sidharth to jeden z ciekawszych nowych duet贸w, kt贸re mogli艣my zobaczy膰 w ubieg艂ym roku. Chemia mi臋dzy nimi jest bardzo widoczna :)

      Usu艅
  3. BBD jeszcze nie ogl膮da艂am, chocia偶 bardzo chc臋. Musz臋 tylko czeka膰 na napisy. Sygnaturki przepi臋kne! :) <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Napisy z pewno艣ci膮 nied艂ugo si臋 pojawi膮 :) A teraz jednak trzeba czeka膰.

      Usu艅
  4. Baar Baar Dekho jeszcze nie ogl膮da艂am, ale mam w planach :)
    Super prace, najbardziej podoba mi si臋 ostatnia sygnaturka :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak ju偶 b臋dziesz po seansie, to czekam na recenzj臋! :D Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii :)

      Usu艅
  5. Ale urocze te sygnaturki! Napatrze膰 si臋 nie mog臋! *.*

    OdpowiedzUsu艅