22 stycznia 2017

"Badtameez Dil"

W zeszłym tygodniu postanowiłam rozplanować sobie posty na cały tydzień i jestem z siebie zadowolona, bo udało się! Codziennie na blogu pojawiało się to, co sobie zaplanowałam. Chyba będę tak robić częściej 😄
Przejrzałam też wasze propozycje do serii postów (dziękuję za dotychczasowe pomysły!! 😚 - jeśli ktoś chce się jeszcze zgłosić, ma czas do środy 😊) i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczona. Pojawiły się naprawdę różne utwory, część znam, inne dopiero poznałam. Zaskoczyła mnie też jedna rzecz: spodziewałam się propozycji z Kuch Kuch Hota Hai albo Baazigar, a tu nic. Oczywiście nie mówię, że to była konieczność, absolutnie nie! Ale klasyk to jednak klasyk (ważne, że inne utwory tego rodzaju się pojawiły), pewnie wiecie, co mam na myśli. Tak czy siak dziękuję! 

Dziś Badtameez Dil, czyli piękne Panie, Deepika i Kalki oraz meega przystojny Ranbir. Napatrzeć się nie mogę na niego w takim wydaniu 💞














12 komentarzy:

  1. Ranbir zawsze wygląda bosko! Mam do niego słabość! Akurat wczoraj zrobiłam sobie powtórkę z YJHD, bo kocham ten film! Na pewno niedługo pojawi się recenzja na moim blogu. Badtameez Dil to jedna z moich ulubionych piosenek z bolly! Gify cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat planuję powtórkę tego filmu :D Lubię do niego wracać :)

      Usuń
  2. Deepika wygląda przepięknie w teledysku! Ranbir przystojnie *-* Uwielbiam tą piosenkę, jedna z moich ulubionych :)
    Super gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się bardzo szybko ten utwór wkręcił i do dziś się nie 'wykręcił' :D

      Usuń
  3. Ja także uwielbiam Ranbira w tym wydaniu! <3 Ogółem po Varunie Dhawanie, to mój drugi ulubiony aktor (oczywiście nie liczę SRK, bo on nie mieści się w jakiejkolwiek skali).
    Piosenka z której są gify jest świetna, film jeden z moich ulubionych <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja czekałam na ten post! YJHD to jeden z moich najbardziej ulubionych filmów <3
    Ranbir w tym filmie wymiata. Jest tak mega przystojny *-*
    Piosenka jest boska, a Twoje gify cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ranbir w Badtameez Dil <3 Mogę oglądać godzinami tego przystojniaka! :P Boskie gify!
    Co do zgłoszenia, to ja właśnie specjalnie wyszukałam taką trochę mało znaną piosenkę :P Normalne, że pierwsze co to pomyślałam o klasykach z SRK, ale stwierdziłam, że taka oryginalniejsza nutka będzie ciekawsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały Ranbir :D
      Ciekawe podejście, miałam nadzieję, że pojawią się utwory, które niekoniecznie zna większość, więc cieszę się, że tak się stało. :D

      Usuń
  6. Ale piękne gify! Aż zachciało się obejrzeć znowu YJHD! Uwielbiam ten film! *.*
    Hej, a ja dałam klasyk w serii! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli czeka nas powtórka YJHD :D
      Przecież napisałam, że i klasyki się pojawiły! :D co mnie również cieszy :D

      Usuń