9 stycznia 2017

Avatary

Post miał być wczoraj, ale niestety plotki się nie sprawdziły i nie wyszedł klip do piosenki Kaara Fankaara z filmu Ok Jaanu. Jednak dziś pojawiły się dobre wieści! Utwór pojawi się jutro! Więc zacieram rączki, bardzo chcę zobaczyć co tam nam twórcy przygotowali. Piosenka podoba mi się i w wersji oryginalnej i w wersji hindi, więc najbardziej ciekawi mnie klip. Oczywiście jutro pojawią się również gify. Także kto czeka, piąteczka! ✋

A tym razem, spora dawka ikonek. Kolejna porcja już się tworzy. Panie w roli głównej :)


Shruti:




Ileana:




Alia:




Jacqueline:



Chitrangada:



Katrina:




Deepika:




Aditi:



Shraddha:



Kriti:



Anushka:



Kalki:



Diana:



Genelia:



 Priyanka:



 Shriya:



Prachi:



Dia:


12 komentarzy:

  1. Prześliczne avatarki! Miałam spory kłopot, które podobają mi się najbardziej, ale jednak te z Chitrangadą są moimi fav! Chitrangada to przepiękna kobieta!!! Naprawdę śliczny jest każdy avatarek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie avatary są boskie! :D
    Również nie mogę doczekać się klipu do Kaara Fankaara, więc przybijam piąteczkę! ✋

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybijam piąteczkę ;)
    Śliczne avatary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne ikonki! Wszystkie piękne! *.*
    I też nie mogę się doczekać klipu, czuję, że będzie równie klimatyczny, co pozostałe! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu się doczekałyśmy! I faktycznie, video jest równie dobre jak poprzednie! :D

      Usuń
  5. Ale śliczne panie u Ciebie goszczą :) Aż ciężko wybrać która piękniejsza ;)
    Ja również jestem ciekawa tego klipu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak jak mi, klip wpadnie Tobie w gust :)

      Usuń
  6. Prześliczne avki, zwłaszcza te z Ileaną ;)

    OdpowiedzUsuń