10 lutego 2017

Romantyczne lata 90-te: "Mujhe Neend Na Aaye"

Ostatni post z serii o tematyce romantycznych utworów z lat 90-tych. Mujhe Neend Na Aaye z filmu Dil (1990). W rolach głównych Aamir Khan oraz Madhuri Dixit. :)


Jeszcze raz bardzo Wam wszystkim dziękuję, za wzięcie udziału w zabawie. Mam nadzieję, że podobała Wam się seria a także prace, i że w przyszłości równie chętnie będziecie brać udział w podobnych blogowych rozrywkach. Dziękuję, dziękuję! 💕💕
Jeśli macie jakiekolwiek propozycje odnośnie kolejnych edycji, zapraszam do zakładki Zamówienia i propozycje, chętnie wezmę pod uwagę Wasze sugestie, choć przyznam szczerze, że ledwo zakończyliśmy obecną serię, już w głowie siedzi mi kolejna. Ale o tym za jakiś czas 😁

Miłego wieczoru! 💫💪












12 komentarzy:

  1. Uwielbiam edycje na Twoim blogu! :) Pomysł na przypomnienie lat 90. był świetny :) Czekam na kolejną edycję :D
    Cudowne gify!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mujhe Neend Na Aaye to moja ukochana romantyczna piosenka w hindi obok Main Yahaan Hoon z VZ. Co jakiś czas wracam do niej z tym samym rozrzewnieniem, podziwiając ten kultowy sweterek Aamira. :) I Madhuri jak zwykle przepiękna. Co roku robię powtórkę Dil, w tym też się nie obędzie. :)
    Bardzo dziękuję za gify!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest świetna, szybko się wkręca. Zachęciłaś mnie swoją propozycją do szybszego sięgnięcia po film :)

      Usuń
  3. Dil już od jakiegoś czasu znajduje się na moim komputerze, ale nie mogłam znaleźć czasu by obejrzeć ten film. Po Twoich gifach stwierdzam, że muszę to jak najszybciej nadrobić! :D
    Piękne są te gify *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc witaj w klubie, musimy nadrobić zaległość :D

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje edycje, więc dziękuję za te miłe wspomnienia, które wróciły z okazji tej serii. ;) I już czekam z niecierpliwością na kolejną! :D
    Dil wydaje mi się, że oglądałam, ale za nic nie pamiętam, jak mi się podobał, więc chyba trzeba będzie zrobić powtórkę. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że seria się spodobała :)
      Sama seans planuje już w najbliższym czasie :)

      Usuń
  5. Super seria! Z niecierpliwieniem czekałam na nowe gify z tych romansideł! Naprawdę wszystkie prace były przepiękne! A Dil muszę nadrobić, tak jak wy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gify! "Mujhe Neend Na Aaye" to jedna z najbardziej romantycznych piosenek hindi z lat 90-tych. Zarówno tekst jak i sama piosenka są świetne. Miałam nadzieję, że Radha właśnie ją zaproponuje do serii ^^
    Bardzo lubię Twoje serie, a ta chyba należy do moich ulubionych ;) Super, że masz już kolejny pomysł. Oczywiście chętnie wezmę udział. Już się nie mogę doczekać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wzajemnie spodobały się Wasze propozycje, widzę, że każdy pooglądał, to, co chyba chciał zobaczyć :D
      Cieszę się, że chętnie bierzecie udział. To motywuje do robienia kolejnych podobnych akcji :D

      Usuń