5 lutego 2017

Romantyczne lata 90-te: "Tujhe Dekha Toh Yeh Jaana Sanam"

Ciąg dalszy lat 90-tych. Tym razem gościmy Shahrukha wraz z Kajol w utworze Tujhe Dekha Toh Yeh Jaana Sanam z filmu Dilwale Dulhania Le Jayenge.

Jutro oczywiście kolejny post z serii, aczkolwiek pojawią się prawdopodobnie jeszcze dwa. Jednym z nich będzie post z gifami z tytułowej piosenki z filmu Badrinath Ki Dulhania. Jeśli chodzi o drugi...to niespodzianka. Zależy od tego czy wszystko pójdzie tak jak trzeba 😃
















12 komentarzy:

  1. Klasyk lat 90! Ulubiona piosenka z tamtych czasów *-* Duet SRK&Kajol jest niepowtarzalny. Mają swój urok, który żaden inny duet nie odtworzy tak samo jak oni. Ich chemia jest urocza *-*
    Jestem ciekawa tej niespodzianki :) Już nie mogę się doczekać!
    Prześliczne gify *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chemię między Shahrukhiem, a Kajol zdecydowanie widać. :)

      Usuń
  2. Ponadczasowa piosenka i film! Klasyk! Uwielbiam! Gify są cudowne! Ciekawe co to za niespodzianka! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam duet SRK&Kajol, a ta piosenka i ten film to już w ogóle magia :)
    Gify są prześliczne *-*
    Jestem bardzo ciekawa tej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, klasyk! *.* Pamiętam, jak pierwszy raz oglądałam ten film! W środku nocy, płacząc na końcówce i uważając, żeby tylko rodzice nie złapali mnie na siedzeniu po nocy przy komputerze. XD Ile to już lat temu było! :D Dziękuję za miłą okazję do wspomnień. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! To widzę nie tylko ja się wzruszyłam na końcówce, pewnie też nie jesteśmy jedyne :D Od pierwszego seansu minęło już parę dobrych lat.
      Powspominać zawsze fajnie :D

      Usuń
  5. "Tujhe Dekha To Ye Jana Sanam / Pyar Hota Hai Deewana Sanam / Abh Yahan Se Kahan Jayein Hum / Teri Bahoon Mein Mar Jayein Hum..."
    Uwielbiam tą piosenkę! Klasyk romantyzmu lat 90-tych. Mogę patrzeć i słuchać godzinami! Zresztą i tak znam niemal na pamięć xD
    Oj szykuje się powtórka z DDLJ ;D
    Boskie gify! *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmu i piosenki nie da się zapomnieć. Są rewelacyjne. A chemia między SRK i Kajol nie do podrobienia. Są znakomici.
    Śliczne gify *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie. Zarówno odnośnie filmu jak i samego duetu :)

      Usuń