3 lutego 2017

Romantyczne lata 90-te: "Aa Jaa Jaane Jaa"

I zaczynamy serię postów o tematyce lat 90-tych! Bardzo się cieszę z Waszych zgłoszeń i po raz kolejny napiszę, że mam nadzieję, że jeszcze kiedyś weźmiecie udział w podobnej zabawie. 😊
Jeśli chodzi o obecną serię, posty będą pojawiały się po kolei, od pierwszej do ostatniej propozycji, wedle kolejności zgłoszeń. Liczy się od postu z konkretnym utworem.

Zaczynamy od piosenki Aa Jaa Jaane Jaa z filmu Anth (1994). W roli głównej Sunil Shetty oraz Somy Ali 😊

PS. Jeśli potwierdzą się plotki o pojawieniu się jutro trailera Phillauri, filmu z udziałem m.in. Anushki Sharma, czekają na Was dwa posty!













10 komentarzy:

  1. Piosenki nie znam, ale Twoje gify zachęciły mnie do jej posłuchania :) Oj stęskniłam się za filmami z lat 90! :D
    Piękne gify *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam tej piosenki, ale Twoje gify bardzo mi się spodobały, więc muszę to szybko nadrobić ;)
    Oj jak ja mam nadzieję, że informacja o Phillauri jest prawdziwa i jutro pojawi się tak wyczekiwany przeze mnie trailer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak Ci się piosenka podoba :)
      Trailera chyba dziś już nie zobaczymy, ciekawe kiedy się pojawi.

      Usuń
  3. Piosenki wcześniej nie słyszałam, ale faktycznie jest bardzo fajna, a klip wręcz świetny. Gify wyszły niesamowite, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest bardzo fajna, szybko wpada w ucho. Zdarza mi się ją teraz często nucić :D

      Usuń
  4. Nie słyszałam nigdy ani o filmie ani o piosence. Gify niesamowite! Zaraz ją przesłucham :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że piosenka spodoba Ci się tak samo jak i mi :)

      Usuń
  5. Nie znam ani filmu, ani piosenki, ale jak się miło patrzy na produkcję z lat 90! ;)

    OdpowiedzUsuń