2 lutego 2017

Badrinath Ki Dulhania

Jest i trailer! Jak Wasze wra偶enia? 馃槉





















14 komentarzy:

  1. Jestem oczarowana trailerem :) My艣l臋, 偶e ta cz臋艣膰 mo偶e by膰 lepsza od poprzedniej. Muzyka z filmu zapowiada si臋 fantastycznie!
    艢liczne gify *-*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mam nadziej臋, 偶e Badrinath wyjdzie ciut lepiej ni偶 Humpty :)

      Usu艅
  2. No i trailer mi si臋 podoba! :D
    Zapowiada si臋 naprawd臋 fajny film, a do tego wyczuwam 艣wietn膮 艣cie偶k臋 d藕wi臋kow膮! :D
    Boksie gify *-* :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 艢cie偶ka d藕wi臋kowa mo偶e by膰 jedn膮 z lepszych z 2017 r. :)

      Usu艅
  3. Trailer jest o niebo lepszy od teasera! Bardzo mi si臋 podoba :) Varun wypad艂 艣wietnie, mam wra偶enie, 偶e razem z Ali膮 mnie nie zawiod膮 ;) Do tego 艣wietna jest muzyka, ju偶 si臋 nie mog臋 doczeka膰, a偶 uka偶e si臋 jaka艣 piosenka :)
    Gify s膮 przepi臋kne *.*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Trailer zdecydowanie wi臋cej pokazuje i bardziej zach臋ca. By艂am zdziwiona, 偶e teaser dali nam taki kr贸tki i to jeszcze tylko z postaci膮 Varuna. Aczkolwiek op艂aca艂o si臋 poczeka膰 na zwiastun, jest ciekawy i fajny :)

      Usu艅
  4. Trailer jest 艣wietny! Non stop go ogl膮dam! Varun wygl膮da zab贸jczo przystojnie, a z Ali膮 tworz膮 pi臋kny duet! Mam nadziej臋, 偶e nas nie zawiod膮. :) Gify s膮 cudowne <3

    OdpowiedzUsu艅
  5. Trailer jest 艣wietny, chc臋 film! <3 Uwielbiam Varuna <3

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jak teaser mi si臋 nie podoba艂, tak trailer jest 艣wietny! :) Uwielbiam Ali臋! Varun zapowiada si臋, 偶e b臋dzie nie tylko 艣mieszkiem, ale i poka偶e nam co艣 wi臋cej. ;) I kurcz臋, jak ogl膮dam z nim filmy, to mam takie dziwne odczucie, 偶e to taki m艂ody SRK, bo nasz Szaruczek te偶 przecie偶 najcz臋艣ciej grywa艂 takiego zakochanego 艣mieszka, zw艂aszcza na pocz膮tku swojej kariery. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Varunowi kariera si臋 rozkr臋ca. Mam nadziej臋, 偶e po Judwaa 2 zagra w czym艣 innym ni偶 komedia. :D
      Kto wie? Mo偶e za par臋 lat b臋dzie tak膮 s艂aw膮 jak i Shahrukh :)

      Usu艅
  7. Trailer jest genialny, r贸wnie偶 mam wra偶enie 偶e film b臋dzie du偶o ciekawszy od Humpty Sharma Ki Dulhania. Od razu wida膰 偶e na pewno nie zabraknie w nim humoru. No i od Varuna jak zawsze nie mo偶na oderwa膰 wzroku :D
    Soundtrack zapowiada si臋 genialnie :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobne zdanie odno艣nie dw贸jeczki. Mam nadziej臋, 偶e si臋 nie zawiedziemy i film faktycznie b臋dzie dobry :)

      Usu艅