28 kwietnia 2017

Bajirao Mastani/Dilwale/Paheli

W dzisiejszym poście gości kilka sygnaturek z parami ekranowymi. Która z nich jest waszą ulubioną?
Od wczoraj dostępne są też nowe napisy. Do jakiej produkcji? Ciekawych zapraszam do zakładki Napisy do filmów indyjskich.
Pozostawiam wam też do przesłuchania album filmu Half Girlfriend. Nie wiem jak wam przypadnie do gustu, ale ja mogę śmiało powiedzieć, że jestem zadowolona. Ścieżka dźwiękowa wyszła im naprawdę znakomicie 💕 Brawa dla ekipy 👍














16 komentarzy:

  1. Z par przedstawionych na sygnaturek najbardziej lubię duet SRK&Rani *-* Chciałabym ich zobaczyć ponownie :)
    Film z napisami od Ciebie oglądałam i dziękuję! ❤
    Co do ścieżki dźwiękowej di Half Girlfriend, to całość pasuje do tego filmu :) Jedynie dwie piosenki nie spodobały mi się aż tak bardzo :P Ale ogółem bardzo dobra robota! ❤
    Prześliczne sygnaturki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i ja chciałabym ponownie zobaczyć ten duet na ekranie :)
      Mam nadzieję, że dobrze się oglądało :)
      Pasuje, pasuje. Album oddaje klimat i książki i filmu. Może do reszty piosenek kiedyś się przekonasz :)

      Usuń
  2. Przepiękne sygnaturki! Ciężko mi wybrać najpiękniejsze. Ponownie sprawiłaś mi radość napisami, będę miała co oglądać w majowy weekend <3 Ścieżka dźwiękowa średnio mi się spodobała. Raptem polubiłam tylko cztery piosenki, liczyłam na coś więcej. Szczególnie nie podobają mi się utwory w angielskim języku, może kiedyś się do nich przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę miłego seansu!
      Mi właśnie utwory mieszane bardzo się podobają. Pasują do filmu, cieszę się, że się pojawiły, no ale w sumie tak czy siak musiały. :D Jedynie Stay a little longer średnio mi się podoba, aczkolwiek nie jest złe. Zdecydowanie bardziej wolę wersję hindi Thodi Der :)

      Usuń
  3. Nie moje klimaty kompletnie, ale znam tą parkę z trzeciej sygnaturki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twoich prac najbardziej lubię pary: Ranveer i Deepika oraz Rani i SRK. <3 Tę drugą parę, tak samo jak Nowatorka, chciałabym jeszcze kiedyś ponownie zobaczyć. :)
    Co do soundtracku, nie przesłuchałam całego, bo szczerze powiedziawszy, jakoś im dalej, tym mniej mi się podobały utwóry... Chyba najbardziej podoba mi się (oprócz tych już znanych) "Tu Hi Hai". ;)
    Co do prac, dobra robota! Jednakże te z "Paheli" wygrywają! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie chciałby ich razem zobaczyć. Tęskno do nich! :D
      Może w trakcie seansu się przekonasz do pozostałych. Tu Hi Hai jest fantastycznym utworem. Mi również się bardzo podoba :)

      Usuń
  5. Przepiękne są te sygnaturki z Paheli ❤ Ten duet też najbardziej lubię 😉
    Napisy do Kaabil są dla mnie ogromną niespodzianką! Koniecznie obejrzę film jak tylko znajdę chwilę, a to pewnie nie nastąpi prędko (ku mojej rozpaczy) 😞
    Ścieżki dźwiękowej do Half Girlfriend nie miałam okazji jeszcze przesłuchać ale zrobię to w najbliższym czasie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę na seans i podzielisz się z nami swoją opinią o filmie :)
      Jak już przesłuchasz, koniecznie daj znać jak ci się podobała :)

      Usuń
  6. Jak lubię Deepikę i Ranveera, tak tym razem wygra SRK i Rani, bo mam tak wiele miłych wspomnień z filmami z tą dwójką. Zarówno z Paheli, które tak cudnie tu przypomniałaś na sygnaturkach, ale i z KANK czy Chalte Chalte. ;) Ale grafiki podobają mi się wszystkie. ;)

    Tu Hi Hai wkręciło mi się i chyba sobie jeszcze jutro do tej piosenki wrócę. Zdecydowanie moja ulubiona z tego soundtracka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shahrukh i Rani stworzyli niezapomniany duet. Faktycznie miło się ich wspomina :)
      Tu Hi Hai jest naprawdę znakomitym utworem. Wkręca się, oj wkręca :D

      Usuń
  7. Przepiękne sygnaturki! Najbardziej podoba mi się druga z BM <3
    A z duetów najbardziej lubię razem SRK&Rani <33
    Bardzo dziękuje za napisy do Kaabil. Muszę się szybko zabrać za ten film, jestem go bardzo ciekawa :)
    Soundtrack do Half Girlfriend jest śliczny, ale moją największą miłością w dalszym ciągu pozostaje Phir Bhi Tumko Chaahunga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie lubi Shahrukha i Rani? Ten duet ma wiele fanów w tym i nas :D
      Koniecznie daj znać, jak ci się film podobał :)
      Phir Bhi Tumko Chaahunga jest poza konkurencją :D Ciekawa jestem jak wyjdzie w wersji żeńskiej. Mam nadzieję, że Shraddha nas nie zawiedzie, choć Arijit jest tu mistrzem :)

      Usuń