1 kwietnia 2017

Avatary

Co powiecie na ponad setk臋 ikonek? 馃槅 Poszala艂am, nie ma, co!


Pooja:





Katrina:


 Taapsee&Varun


 Yami:



 Parineeti:



Shahrukh&Varun:


 Neha:


 Aishwarya:


 Kajal:


 Sonam&Shahid:


 Sonakshi:


 Deepika:


 Priyanka:


 Aditi:


 Taapsee:


 Vaani:


 Prachi:


 Arjun Kapoor:


 Kajol:


Mawra&Harshvardhan:


Ileana:


Kajol&Shahrukh:


 Kareena&Arjun:


 Anushka:



 Anushka&Ranbir:


Akshay, Abhishek, Riteish:


 Jacqueline&Tiger:


 Alia&Varun:


Genelia:


Shraddha:


 Kriti:



Akshay, Saqib:


 Jacqueline:


 Parineeti&Varun:


 Kajal&Randeep:


 Katrina&Ranbir:


 Huma&Akshay:


Yami&Pulkit:


 Yami&Hrithik:



 Kareena:


 Sonakshi&Purab:


Anushka&Diljit:


 Mahira&Shahrukh:


 Ranveer:


 Shahid:


Ileana&Akshay:


Arjun Rampal:


Alia:




Shraddha&Arjun:






14 komentarzy:

  1. Prze艣liczne avatary! Najbardziej mi si臋 podobaj膮 te z Parineeti i Katrin膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Same pi臋kno艣ci tu widz臋! :D
    Taki du偶y wyb贸r, 偶e nie wiadomo na kogo si臋 zdecydowa膰 :D
    Najbardziej podobaj膮 mi si臋 avki z Yami, Parineeti i Sharddh膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋, 偶e ikonki przypad艂y do gustu. Mam nadziej臋, 偶e na kt贸r膮艣 kiedy艣 si臋 zdecydujesz :)

      Usu艅
  3. Sporo tego ;) Ale poszale膰 te偶 czasami trzeba ;P
    艢liczne s膮 <3 Najbardziej podobaj膮 mi si臋 te z duetami :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oczywi艣cie, 偶e trzeba!
      Cieszy mnie fakt, 偶e przypad艂y do gustu :)

      Usu艅
  4. Jak szale膰 to szale膰! Cudowne avki! Nie mog臋 si臋 napatrze膰! Najbardziej podobaj膮 mi si臋 avki z Vaani, Kriti, Pari, Kat i Ranveerem. <3 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ile dobroci! *.* Cudne s膮 te ikonki, ci臋偶ko mi wybra膰 te ulubione. ;D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Wszystkie s膮 艣liczne :D Jest w czym przebiera膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cudowne!!! Jak zawsze :) <3 Zapisa艂am kilka na przysz艂o艣膰, ale ten kt贸ry mam jest aktualnie moim ulubionym i raczej szybko go nie zmieni臋 :)

    OdpowiedzUsu艅