9 kwietnia 2017

Half Girlfriend/Meri Pyaari Bindu

W dzisiejszym poście, dwie premiery maja, Meri Pyaari Bindu (kina indyjskie 12 maj) i Half Girlfriend (19 maj). Na, który film czekacie? A może zainteresowani jesteście obiema produkcjami? Osobiście interesują mnie oba filmy, aczkolwiek, jako fanka Arjuna i Shraddhy, bardziej oczekuję Half Girlfriend. Jestem ciekawa jak bardzo film będzie pokrywał się z książką, bo słyszałam, że zmiany jednak są. Zwiastun jutro, więc oczywiście gify się pojawią 😊

Na deser pozostawiam najnowszy plakat z udziałem Shraddhy i Arjuna. Jak się podoba?









(kliknij, aby powiększyć)


12 komentarzy:

  1. Ja czekam z niecierpliwością na obie produkcje 💕 Myślę, że oba filmy będą wspaniałe i nawet nie porównuję ich do siebie. Jestem fanką tego typu filmów 💕 Czekam na premiery obu filmów i wręcz nie mogę się doczekać!
    Wszystkie sygnaturki wyszły pięknie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na oba filmy, ale ciut bardziej jednak na Half Girlfriend :3
    Prace są wspaniałe, a plakat jest powalający! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Half Girlfriend zapowiada się naprawdę interesująco :)

      Usuń
  3. Interesują mnie obydwa filmu, ale jak na razie przewagę ma "Meri Pyaari Bindu" bo urzekły mnie zapowiedzi. Zobaczymy czy to sie nie zmieni po zwiastunie "Half Girlfriend", bo plakaty są bardzo obiecujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc, co myślisz po zwiastunie Half Girlfriend? Któraś z tych produkcji bardziej się wybiła? :D

      Usuń
  4. Na oba filmy czekam z niecierpliwością. Zapowiadają się bardzo romantycznie. Cudowne prace! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że romantycznie to z pewnością będzie. Może też i troszkę dramatycznie (HG) czy zabawnie (MPB). :)

      Usuń
  5. Wreszcie mam chwilę, żeby nadrobić zaległości. Święta i przygotowania do nich jednak robią swoje. ;/ Ale stęskniłam się już za Twoimi pracami. ;) I jak zwykle ze wszystkim u Ciebie na bieżąco! Czekam na oba filmy i w sumie ciężko mi stwierdzić, który bardziej mnie interesuje. Meri Pyaari Bindu ciekawi mnie klimatem, no i cudną Pari, zaś HG i obsadą i tym, że 2 States mi się podobało, więc z niecierpliwością czekam na kolejną ekranizację książki tego autora. ;D Co do książek - muszę wreszcie je nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że ktoś czasem tęskni do moich prac :D
      A kto powiedział, że na oba nie można czekać z takim samym zainteresowaniem? Obie produkcje zapowiadają się przecież naprawdę fajnie :)
      Co, do twórczości Pana Bhagat, całkiem zapomniałam, że zaczęłam czytać 2 States! Ale no cóż, ja tak mam jak mam czytać e-booka. Zdecydowanie bardziej wolę wersje papierowe książek :3

      Usuń