14 kwietnia 2017

"Tune Maari Entriyaan"

Tune Maari Entriyaan to mój ulubiony utwór z filmu Gunday. Przepiękna Priyanka i dwaj przystojniacy, Arjun i Ranveer robią wrażenie 😊
Oprócz prac, pozostawiam wam też plakat filmu Raabta, gdzie w rolach głównych wystąpią Kriti Sanon oraz Sushant Singh Rajput. Poster wygląda ciekawie, prawda? Premiera w Indiach 9. czerwca br. Trailer w poniedziałek. 

Chciałabym wam również życzyć Wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie. Mam nadzieję, że pogoda będzie dopisywała w to ważne dla nas święto 😊














(kliknij, aby powiększyć)


16 komentarzy:

  1. Pogodnych, miłych i radosnych świąt życzę! 😘
    Ja również najbardziej polubiłam tę piosenkę. Ma w sobie to coś :)
    Plakat "Raabta" jest cudowny! *_* Z niecierpliwością czekam na trailer :)
    Bardzo ładne gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tune Maari Entriyaan jest bardzo chwytliwe, wkręca się :)

      Usuń
  2. Dziękuję i wzajemnie! Radosnych świąt i mokrego dyngusa! Lubię cały soundtrack z Gunday, ale najbardziej lubię "Asalaam-e-Ishqum! Słucham jej w kółko. Świetne gify! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne gify! Uwielbiam tą piosenkę, jest niezwykle pozytywna i ma bardzo chwytliwą nutkę :)
    Plakat Raabta jest całkiem fajny, zobaczymy co z trailerem ;P
    PS: Również życzę Ci wesołych świąt! Co do pogody, nie chce być złym wróżbitą, ale u mnie nie zapowiada się słonecznie. Mimo wszystko nadzieję mieć można ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywna to ona z pewnością jest! :)
      U mnie też się tak nie zapowiadało. I oczywiście tak było. Wręcz śnieżnie :D

      Usuń
  4. Szczerze, niby oglądałam "Gunday", ale nic nie pamiętam z seansu. :P Chyba muszę zrobić sobie powtórkę z tego filmu. :) Bo jednak Priyanka, Arjun i Ranveer wyglądają ze sobą wspaniale! <3 A Twoje gify jak zawsze piękne! Tyyyle kolorów!
    Co do plakatu, zapowiada się ciekawie, muszę pamiętać, że w poniedziałek pojawi się zwiastun, bo z chęcią go sobie obejrzę, aby bardziej zapoznać się z filmem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Priyanka, Arjun i Ranveer stworzyli całkiem udane trio :) Aż i mnie zrobiła się chęć na powtórkę.

      Usuń
  5. Mnie ten film się średnio podobał, soundtrack w sumie też mnie nie zachwycił. Jednak Tune Maari Entriyaan jest chyba najlepszą piosenką ;)
    Gify są jak zawsze świetne :)
    A plakat "Raabta" jest przeuroczy. Czekam na trailer! :D
    Ja również życzę Tobie wesołych świąt spędzonych w miłej, rodzinnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że podzielasz moje zdanie, co do najlepszego utworu ze ścieżki dźwiękowej. Wirtualna piąteczka! :D

      Usuń
  6. Już od dłuższego czasu próbuje się zabrać za Gunday, choć jakoś do końca nie mogę się przekonać. A obsada jest genialna - Ranveer i Arjun <3
    Jestem bardzo ciekawa trailera Raabta. Sushant i Kriti wydają się uroczym duetem.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choćby ze względu na Panów, warto sięgnąć po ten film :D

      Usuń
  7. Nigdy nie obejrzałam tego filmu, a zawsze bardzo chciałam. Wydaje się być taki pozytywny! Do tego te cudowne piosenki, które w większości znam na pamięć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niebawem trafi ci się okazja, i film obejrzysz :)

      Usuń
  8. Kurczę, jakoś Gunday nigdy mnie nie zainteresował i nie oglądałam tego filmu. Jakoś mnie nie ciągnie do niego. ;/
    Za to plakat Raabta jaki cudny! Lecę do następnego postu na trailer. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się wzbraniałam przed obejrzeniem, a jak już zobaczyłam, to nawet mi się Gunday spodobało. :)

      Usuń