28 marca 2017

Katrina&Sidharth/Katti Batti/Nargis&Varun/Shraddha&Chetan/Shraddha&Shahid/Singham Returns/Half Girlfriend

Dla odmiany troszk臋 sygnaturek 馃槉 Czasem trzeba si臋 oderwa膰 od gif贸w, prawda?
Dodatkowo zostawiam wam pierwszy plakat i motion poster filmu Half Girlfriend, na kt贸ry czekam z niecierpliwo艣ci膮. Arjun, Shraddha - jestem jak najbardziej na tak! Plakat ub贸stwiam, ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰, 偶eby zobaczy膰 t臋 dw贸jk臋 na ekranie. Motion poster zostawiam g艂贸wnie ze wzgl臋du na muzyk臋, kt贸ra pojawia si臋 w tle. Co艣 mam przeczucie, 偶e 艣cie偶ka d藕wi臋kowa tej produkcji b臋dzie niesamowita 馃槏 Premiera filmu w Indiach, 19. maja br.


Jutro niespodzianka!













(kliknij, aby powi臋kszy膰)




15 komentarzy:

  1. Cudowne sygnaturki *-*
    Na duet Arjuna i Shraddhy czeka艂am od dawna! Plakat jest niesamowicie uroczy <3 A utw贸r w tle motion poster na pewno b臋dzie hitem :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Plakat bardzo mi艂o nas zaskoczy艂 :) Jest fantastyczny!

      Usu艅
  2. Pi臋kne sygnaturki! Jestem strasznie niecierpliwa co do Half Girlfriend! Plakat jest przecudowny! Nie mog臋 si臋 napatrze膰! Melodia w tle bardzo wzruszaj膮ca <3 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ty jedna! Sama nie mog臋 doczeka膰 si臋 filmu odk膮d go og艂osili, a jak jeszcze okaza艂o si臋, 偶e Shraddha i Arjun w nim wyst膮pi膮, to w og贸le jestem niecierpliwa! :)

      Usu艅
  3. Pi臋kne sygnaturki. Najbardziej podobaj膮 mi si臋 z duetem Katrina&Sidharth, Nargis&Varun i z Half Girlfriend *-*
    A co do Half Girlfriend to ja jestem ca艂kowicie zakochana w plakacie, nie mog臋 si臋 na niego napatrze膰. Dajcie mi ju偶 trailer i wgl film! :D
    A piosenka w tle motion poster b臋dzie na pewno prze艣liczna. My艣l臋, 偶e ca艂y soundtrack podbije moje serce :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. + Zapomnia艂am doda膰, 偶e czekam na t膮 niespodziank臋. Czy偶by nowa seria si臋 szykowa艂a? :3

      Usu艅
    2. R贸wnie偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 trailera. Mam nadziej臋, 偶e niebawem dadz膮, bo nie wytrzymam! Podobnie je艣li chodzi o 艣cie偶k臋 d藕wi臋kow膮, kt贸ra my艣l臋, b臋dzie jedn膮 z lepszych :)
      Niespodzianka ju偶 jest. Niestety twoje przypuszczenia si臋 nie sprawdzi艂y, cho膰 musz臋 przyzna膰, 偶e mam pomys艂 na seri臋. Mo偶e wkr贸tce j膮 zaczn臋 :)

      Usu艅
    3. Oj Twoja niespodzianka okaza艂a si臋 100 razy lepsza! Wielkie dzi臋ki za te napisy! <3

      Usu艅
    4. Mi艂o czyta膰, 偶e kto艣 jest zadowolony :) To powoduje, 偶e nabieram dodatkowych ch臋ci do tworzenia prac i t艂umaczenia napis贸w <3

      Usu艅
  4. 艢liczne sygnaturki, szczeg贸lnie ta ze Shraddha i Arjunem. Plakat jest cudowny, napatrze膰 si臋 nie mo偶na na niego. Jestem coraz bardziej ciekawa filmu i 艣cie偶ki d藕wi臋kowej. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wi臋c witaj w klubie! Motion poster powoduje, 偶e nasz g艂贸d na film wzrasta! :)

      Usu艅
  5. Ja tam jestem fank膮 gif贸w, wi臋c ich nadmiar mi ani troch臋 nie przeszkadza :P Ale sygnaturki s膮 pi臋kne! Szczeg贸lnie ta z Half Girlfriend <3 A plakat... no boski po prostu! Jestem ciekawa tej produkcji, a przede wszystkim duetu Arjuna i Shraddhy :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ciesz臋 si臋, 偶e kolejna osoba nie mo偶e doczeka膰 si臋 tego filmu. Mam nadziej臋, 偶e si臋 nie zawiedziemy :)

      Usu艅
  6. Jakie urocze sygnaturki! Wszystkie bardzo mi si臋 podobaj膮. ;) A na Half Girlfriend zacieram 艂apki ju偶 od dawna i zakocha艂am si臋 w tym posterze! Jest przegenialny i ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 czego艣 wi臋cej o tym filmie. ;D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Poster jest naprawd臋 fantastyczny. Podobnie drugi, nawi膮zuj膮cy do ok艂adki ksi膮偶ki. Ju偶 nie mog臋 doczeka膰 si臋 filmu :D

      Usu艅