9 marca 2017

Avatary/Bewakoofiyaan/Kabhi Alvida Naa Kehna/Phillauri

Dzi艣 troszk臋 ikonek oraz sygnaturki ze znanymi parami ekranowymi. Jak wypadnie jedna z nich, dowiemy si臋 wkr贸tce. 馃槉

Mam te偶 niespodziank臋 dla fan贸w Rock On!!, filmu z 2008 roku. Polskie t艂umaczenie do Rock On!! 2, drugiej cz臋艣ci filmu. Ostatnio wpad艂o mi kilka wolnych dni i jako艣 spontanicznie wysz艂o, 偶e zabra艂am si臋 za t艂umaczenie. Je艣li kto艣 chce skorzysta膰 z napis贸w, zapraszam tutaj --> NAPISY - ROCK ON!! 2 (2016)




Shraddha:











Shraddha&Tiger:



 Varun:




 Alia:



Alia&Varun:






 Alia&Shahid:



 Taapsee:




 Sonakshi:




Jacqueline:



 Shruti:



 Anushka:


Phillauri:



 Vaani:



 Sonam:



 Kangana:



 Shruti&John:













12 komentarzy:

  1. Prze艣liczne prace! *-* :)
    Mi艂o widzie膰, 偶e nast臋pna osoba zabiera si臋 za t艂umaczenie film贸w Bollywood na polski :) Wielki szacunek dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)
      Mam nadziej臋, 偶e komu艣 napisy si臋 przydadz膮 :)

      Usu艅
  2. Pi臋kne! Uwielbiam twoje prace <3

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jakie pi臋kne prace ja tu widz臋! *-*
    Najbardziej podobaj膮 mi si臋 avki ze Shraddh膮 i duetu Alia&Varun :)
    A z sygnaturek najbardziej podoba mi si臋 ta z Phillauri, kt贸rego filmu ju偶 tak bardzo nie mog臋 si臋 doczeka膰!:D
    + Jejku wielkie dzi臋ki za napisy! Mam ogromny szacunek za podj臋cie si臋 tak ci臋偶kiego zadania. Jestem bardzo ciekawa Rock On!! 2 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. R贸wnie偶 z niecierpliwo艣ci膮 czekam na Phillauri :)
      Ucieszy mnie fakt je艣li skorzystasz z napis贸w. Mi film si臋 podoba艂, wi臋c mam nadziej臋, 偶e i w tw贸j gust trafi :)
      Nie s膮dz臋, 偶e b臋d臋 stale t艂umaczy膰 napisy, mo偶e to jednorazowy wybryk, a mo偶e od czasu do czasu b臋d臋 co艣 t艂umaczy艂a. Zobaczymy. Na chwil臋 obecn膮 mam nadziej臋, 偶e te napisy si臋 komu艣 przydadz膮 :)

      Usu艅
  4. Cudowne prace! Jestem zaczarowana kolorami! Cudnie! Wszystkie s膮 BOSKIE! <3 Ch臋tnie skorzystam! :D Ciesz臋 si臋, 偶e przet艂umaczy艂a艣 napisy! My艣l臋, 偶e Rock On 2 trafi w m贸j gust! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Niecierpliwie, wi臋c czekam na twoj膮 opini臋 o Rock On!! 2 :)

      Usu艅
  5. Cudne prace! Najbardziej podobaj膮 mi si臋 te z Varunem i Ali膮 oraz ta ikonka ze Shraddh膮, kt贸r膮 te偶 wybra艂a艣 do zak艂adki "o mnie". ;)
    I podziwiam za napisy! Kiedy艣 sama si臋 w to bawi艂am i wiem, jak wiele pracy trzeba w to w艂o偶y膰. ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda, troch臋 czasu trzeba na t艂umaczenie po艣wi臋ci膰, ale je艣li jest kto艣 kto korzysta, wtedy to si臋 op艂aca :)

      Usu艅
  6. Prze艣liczne prace, szczeg贸lnie te z Varunem i Ali膮 oraz ze Shraddh膮. :)

    OdpowiedzUsu艅