11 marca 2017

"Piya O Re Piya"

Czyż ta dwójka nie tworzy uroczej pary? *-*
















15 komentarzy:

  1. Tęsknię za nimi *-* Tworzą taką śliczną parę!
    Piękne gify :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś zobaczymy ich jeszcze razem w jakimś filmie :)

      Usuń
  2. Pięknie razem wyglądają! Cudowna para! Gify są śliczne! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja czekałam na ten post! :D
    Uwielbiam ten film, a piosenkę wprost ubóstwiam <3
    Tworzą piękną parę! *-*
    Gify są cudowne *-* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest niesamowita, od początku mi się podobała :D Ma cudowny klimat :)

      Usuń
  4. Jeszce ich razem nie widziałam, ale mam w planach :) Gify przepiękne i faktycznie wyglądają razem przeuroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne *.* Jeszcze taka piękna pogoda, a u mnie za oknem deszcz i z chęcią bym się teleportowała w tak piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, widoki i pogodę mieli przepiękne :D

      Usuń
  6. Cudni są! I na tych ślicznych, kolorowych gifach i w życiu! Uwielbiam ich rodzinkę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich wspólne zdjęcia są mega urocze, napatrzeć się nie można, prawda? :D

      Usuń
  7. Jakie śliczne gify. Genelia i Riteish tworzą uroczą parę. Muszę się w końcu zabrać za obejrzenie tego filmu! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film polecam, jest naprawdę fajny. Genelia i Riteish spisali się fantastycznie :)

      Usuń