1 lipca 2014

Main Tera Hero

Kolejne produkcje już za mną. Trzeba korzystać póki można :D

1. Dum Maaro Dum (2011). Ciekawy, aczkolwiek nie tak bardzo rewelacyjny. Bardzo podobała mi się rola Abhisheka, jak zwykle pokazał, że jest godny dostawania poważnych ról (chociaż w komediowych też go lubię :D ).


2. Mr. Perfect (2011). Przyjemny film. Szczerze mówiąc jest to pierwsza produkcja, którą obejrzałam z Kajal, ale muszę powiedzieć, że dobra z niej aktorka. Pana też chwalę :D Musi mieć poczucie humoru skoro zagrał taką rolę :D




A teraz tak jak w dzisiejszym tytule, sygnaturki z Main Tera Hero .






3 komentarze:

  1. Ładne sygnaturki ;) I bardzo podoba mi się nagłówek ;) Siddharth i Shraddha świetnie razem wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. DMD oglądałam dawno, ale mi się podobało. MTH okazało się zaskakująco zabawne, ale jednak obniżam ocenkę ze względu na to, że to remake... Ale cała obsada wypadła super i byli dobrze dopasowani do swoich ról. No i muzyka fajna.

    OdpowiedzUsuń