30 czerwca 2014

Rani Mukherjee

Wakacje rozpoczęte, tylko jakoś pogoda nie dopisuje. Ale seanse mile widziane :D Obejrzałam sobie już dwie produkcje - najnowsze.

Pierwsza: Main Tera Hero (2014). Bardzo się uśmiałam a przy okazji utwierdziłam w przekonaniu, że bardzo lubię Varuna. Jak dla mnie jest świetny! Kto nie widział to zachęcam.



Druga: Queen (2014). Kangana pokazała, że jest bardzo dobrą aktorką. Film też bardzo mi się spodobał. Ciekawe akcje, no i historia bardzo oryginalna.


Ale zdążyłam także zrobić dwie sygnaturki z Rani ;) Świetna aktorka. Nie mogę się doczekać jej najnowszego filmu "Mardaani". Kto nie widział trailera, to wstawiam ;) Premiera już w sierpniu.


A tu obiecane sygnaturki :)






2 komentarze:

  1. Fajnie, że podobało Ci się Queen ;) A na Mardaani również czekam z niecierpliwością, bo Rani to świetna aktorka i coś czuję, że stworzyła tu genialną postać.
    Bardzo ładne sygnaturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne sygnaturki , jak i piękny wygląd bloga. Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń