25 lipca 2014

Sonam/Shahrukh + co w danym momencie pojawia się na ekranie bądź gra w głośnikach.

Ostatnio nadrabiam zaległości, jeśli chodzi o filmy, i już trochę ich obejrzałam. Ostatnio pisałam wam o "Cocktail", a dziś do polecenia mam dla was:

"Karthik Calling Karthik" - zarówno Deepika jak i Farhan zagrali bardzo dobrze, film trzymał w napięciu do samego końca ( bynajmniej mnie).




"Himmatwala" - powiem szczerze, że coraz bardziej zaczynam lubić Ajay'a. Kiedyś to dla mnie on mógł być, albo nie być, nic do niego nie miałam, ale teraz coraz bardziej przekonuję się do niego. Produkcję polecam :)

"Jai Ho" - Salman, ach ten Salman. Zawsze miałam, co do niego mieszane uczucia, ale po obejrzeniu "Salaam-e-Ishq" (co nastąpiło już dobre parę lat temu) bardzo go lubię. Tutaj zagrał bardzo fajnie. Film spodobał mi się nie tylko jeśli chodzi o grę aktorską, ale także jeśli chodzi o fabułę. Trochę szkoda, że rola Genelii była taka krótka i niestety taka tragiczna. 

To na ekranie, a co w głośnikach?
Dhoom 3 - "Malang" 

R...Rajkumar - "Saree Ke Fall Sa"

Cocktail - "Tumhi Ho Bandhu"


I już koniec tego gryzmolenia. Kolejne prace ode mnie, dla was :)







2 komentarze:

  1. Jak zwykle ładniutkie prace. ;) A co do filmów, to ja uwielbiam Karthika, a śmieszniejsza sprawa, że jak oglądałam ten film po raz pierwszy, to zadzwonił mi telefon w dosyć nieoczekiwanym momencie. xd Jai Ho i Himmatwala nie oglądałam, bo ani Ajaya, ani Salmana za specjalnie nie lubię, więc po prostu omijam filmy z nimi. Jedynie przy Kick zrobię wyjątek, no bo wiadomo -trzeba będzie obejrzeć, jak wypadła Warszawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre rzeczy w głośnikach. :) I śliczne sygnatury z Sonam.

    OdpowiedzUsuń