29 sierpnia 2017

"Tere Bina"

Wiecie, co? Kompletnie zapomniałam, że w tym miesiącu, dokładnie 7 sierpnia, minęło 5 lat odkąd jestem na blogspocie! Dziwne, prawda? Choć może nie takie dziwne, bo w natłoku zajęć zawsze można o czymś zapomnieć. Pięciolecie jednak to wyjątkowy czas, zgadzacie się z tym? Może zorganizujemy jakąś zabawę z tej okazji? Jeśli macie jakieś pomysły, to śmiało!

A tematyką dzisiejszego posta, jest romantyczna piosenka Tere Bina z filmu Haseena Parkar.
Wam też podoba się tak bardzo jak mi?





9 komentarzy:

  1. Gratuluję! I szczerze powiem, że z wielką chęcią mogę Ci użyczyć paru pomysłów na zabawę :D U mnie nieprędko pojawi się jakakolwiek zabawa, niestety również mam natłok prac, a do tego niedługo dojdzie nauka i nie wiem, czy z zabawą na moim blogu wyrobiłabym się. A pięciolecie to już naprawdę coś! Życzę Ci następnych pięciu (a nawet więcej) lat na blogspocie! ❤
    "Tere Bina" to totalnie romantyczna piosenka *-* Arijit po raz kolejny zachwycił mnie swoim głosem. Jedyny minus to charakteryzacja Shraddhy. W niektórych scenach (szczególnie ta z kina) ukazuje przesadzenie z jej wyglądem do filmu. A szkoda, bo wyszło sztucznie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisałam się, a ważnej rzeczy nie dopisałam! Cudne gify *-*

      Usuń
    2. Dziękuję!! <3 :*
      Wiadomo szkoła i inne zajęcia swoje robią. Coś o tym wiem. Kiedyś miałam 7-miesięczną przerwę od bloga.
      Arijit ostatnio prezentuje nam same hity i tak jest i tym razem. <3 Co do charakteryzacji Shraddhy, niestety muszę się zgodzić. Kiepsko wyszło. :/

      Usuń
  2. Przepiękne gify! ❤👏
    Zgadzam się z koleżanką wyżej, zdecydowanie przesadzili z charakteryzacją Shraddhy i momentami wygląda nienaturalnie. Ale poza tym klip jest przepiękny! Zachwycił mnie całkowicie 😍 Chyba nawet bardziej niż piosenka, bo nie jest zła ale jakoś na razie średnio mnie przekonuje 😉

    Gratuluję rocznicy bloga! 🎉 Oby jeszcze wiele takich przed nami 💪😊 I jestem jak najbardziej na tak jeśli chodzi o zabawę z tej okazji! Pomysłów co prawda konkretnych nie mam ale chętnie wezmę udział i jestem pewna że jak zwykle wymyślisz coś świetnego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że ta charakteryzacja będzie jedyną wadą filmu. :/ Klip rzeczywiście jest niesamowity, a do piosenki może z czasem się przekonasz :)
      Dziękuję za miłe słowa! <3 :*

      Usuń
  3. Wow, 5 lat to naprawdę dużo! I oby było jeszcze więcej, bo Twoje prace niejednokrotnie poprawiły mi już humor i pozwoliły być na bieżąco z indyjskim światem. :D Może jakieś typowo imprezowe gify z tej okazji? ;D W końcu w Bollywood pełno jest imprezowych piosenek. :D

    A co do Tere Bina, to kurczę, faktycznie coś tu się niedobrego dzieje z twarzą Shraddhy. ;/ Aż przez to nie mogłam się skupić na piosence. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa. Cieszę się, że mogę komuś pracami poprawiać humor <3 :* Twoja propozycja jest tym, co właśnie chodziło mi po głowie :D

      Sama nie wiem czym się kierowano robiąc jej charakteryzację. Momentami naprawdę wygląda to bardzo, bardzo źle. :/

      Usuń
  4. Wow, obym miała tyle cierpliwości i motywacji żeby przez tyle lat prowadzić bloga. Gratuluję i życzę kolejnych pięciu! Jak na razie nie mam pomysłów co do zabaw, ale w razie pomysłu dam znać ;) Piosenka jest śliczna, ale przez charakteryzację Shraddhy miałam dystans co do ekranu :/ :) Gify są bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 :*
      Charakteryzacja Shraddhy jest jedynym minusem klipu.

      Usuń