17 sierpnia 2017

Hum Aapke Hain Koun...!

Dziś o filmie, który oglądałam już jakiś czas temu, ale wciąż nie może wyjść mi z głowy, bo tak bardzo mi się spodobał. Hum Aapke Hain Koun...! Ciekawa historia, wspaniała Madhuri, świetny Salman, niesamowita ścieżka dźwiękowa, to tylko kilka z wielu zalet tej produkcji. Uważam, że naprawdę warto zapoznać się z tym filmem, choć do krótkich nie należy (ponad 3h). A Wy już po seansie czy jeszcze przed? 
Przy okazji, zachęcam do składania propozycji na posty. 







13 komentarzy:

  1. Już wczoraj zauważyłam nowy wygląd bloga, jest taki bajkowy, rewelacyjny 💕 😍
    Filmu nie oglądałam ze względu na Salmana, ale może kiedyś się skuszę. Twoje gify zachęcają :)
    Piękne gify *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nowa szata graficzna spotkała się z takim miłym odbiorem :)
      Salman zagrał tu naprawdę bardzo dobrze, więc nie ma obaw :)

      Usuń
  2. Oglądałam już dawno temu. W sumie obejrzałam tylko ze względu na Madhuri, bo od Salmana trzymam się z daleka... :P Film w miarę mi się spodobał, choć może gdyby był krótszy lepiej wypadłby w moich oczach. :D Z filmu jednak bardzo lubię piosenkę "Didi Tera Devar Deewana", z której gify goszczą i wśród Twoich. <3 No i Madhuri. <3 Mnóstwo Madhuri! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów zapomniałam dodać, cudowny wygląd bloga! <3 Ten nagłówek... <3 Zakochałam się. ;)

      Usuń
    2. Madhuri wyglądała w tym filmie tak pięknie, że nie można jej było pominąć. :D Ogólnie uważam, że cała ścieżka dźwiękowa jest bardzo dobra, choć mi chyba najszybciej w ucho wpadła właśnie piosenka Didi Tera Devar Deewana :D
      Cieszę się, że nagłówek się spodobał! :)

      Usuń
  3. Ale cudowne gify! <3
    Gdy widzę u Ciebie prace z lat 90-tych me serce się raduje :D
    Hum Aape Hain Koun to jeden z moich ulubionych starszych filmów. Zdecydowanie ma w sobie to coś. Lubię też do niego powracać :) Nawet Salman w miarę mi się tu podobał xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro są osoby lubiące oglądać prace z produkcji z lat 90-tych to zdecydowanie musi być ich tu więcej! :D
      I ja zaliczam ten film do grona swoich ulubionych. Co do Salmana, mam wrażenie, że w starszych filmach radził sobie o wiele lepiej niż ostatnio (choć i teraz zdarzają mu się dobre filmy, np. Sultan). Nawet ruszał bioderkami :D

      Usuń
  4. Film mam w planach, ale zawsze brak czasu. Do tego Salman średnio mnie przekonuje, ale dla Madhuri raczej się zdecyduje :3
    Gify są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madhuri zdecydowanie błyszczała w tym filmie, ale trzeba przyznać, że i Salman sobie poradził. :)

      Usuń
  5. Seans jest przede mną, może to wina/zasługa Salmana, ale dla Madhuri mogłabym zrobić prawie wszystko :) Gify są cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz Madhuri, to w jej filmografii jest to pozycja, którą warto zobaczyć :)

      Usuń
  6. Jak wiesz, nie lubię Salmana, więc filmu nie oglądałam, ale na gify zawsze chętnie popatrzę! ;D I te dwa pierwsze mnie rozbawiły - uwielbiam Madhuri! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salman wypadł tu naprawdę dobrze, ale wiadomo nic na siłę. Ta scena i mnie rozbawiła, Madhuri wypadła w niej świetnie :D

      Usuń