26 sierpnia 2017

Avatary

Dziś mam dla Was kolejną porcję ikonek. Plus dodatkowo pewien bonus. Parę tygodni temu zaczęłam tłumaczyć film, jednak w pewnym momencie złapał mnie brak weny. Klika dni temu minął i dziś mam dla Was świeżutkie napisy do filmu Naam Shabana (znajdziecie je oczywiście w odpowiedniej zakładce na blogu). Mam nadzieję, że po seansie będziecie tak pozytywnie zaskoczeni jak ja. 


Yami:


Shraddha:


Bhumi:


Ayushmann i Bhumi:


Sidharth i Jacqueline:


Alia:


Ileana:


Jacqueline:


Aditi:


Huma:


 Kalki:


Preity i Shruti:


Diana:


Kajal:


Amy:


Kareena:


Katrina:


Varun, Taapsee, Jacqueline:


Sushant i Kriti:

12 komentarzy:

  1. Piękne avatarki *-*
    Kilka dni temu ogladałam Naam Shabana i film jest naprawdę genialny :) Taapsee spisała się na medal! Pasują do niej takie role. Z Twoimi napisami ponownie skuszę się na seans :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie nie raz jeszcze obejrzę Naam Shabana, bo tak jak napisałaś, film jest genialny :)

      Usuń
  2. Kajal, Amy i Katrina zdecydowanie mnie urzekły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie avatarki są cudowne, ale mnie najbardziej urzekły te z Yami, Aditi i Kajal :)
    Jak tylko znajdę odrobinę wolnego czasu od razu zabiorę się za obejrzenie Naam Shabana także dziękuje za napisy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. :) Mam nadzieję, że film zaliczysz do udanych produkcji :)

      Usuń
  4. Avatary są super <3
    A po film z pewnością sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie, będę czekała na recenzję po seansie :)

      Usuń
  5. Wszystkie avatarki piękne, ale to Alia z kotkiem zrobiła mi dzień! *.*
    A filmu jeszcze nie oglądałam, więc dziękuję ślicznie za napisy - może sprawię sobie za jakiś czas seans. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że film wywrze na Tobie pozytywne wrażenie :)

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo za napisy! Wkrótce wezmę się za film. Avatarki są przepiękne! Najbardziej urzekły mnie te z Yami <3

    OdpowiedzUsuń