21 października 2016

Dear Zindagi

Czeka ktoś z Was na produkcję Dear Zindagi mającą premierę 25. listopada?
A może czekacie na Dangal, który do kin wchodzi 23. grudnia?
Może Kaabil, który zagości na ekranach 26. stycznia?

W tym tygodniu możemy się naoglądać troszkę teaserów, trailerów, prawda?
Podobnie ma być w przyszłym, co mnie bardzo cieszy!


Przypominam, że można zgłaszać swoje propozycje do serii z parami ekranowymi. Szczegóły w zakładce |Zgłoszenia do serii|.


























16 komentarzy:

  1. Najbardziej zainteresował mnie teaser "Dear Zindagi" :) Zapowiada się przyjemny i pełny dobrej energi film :3 Shahrukh i Alia wyglądają mi na zgranych przyjaciół :D
    Na drugim miejscu liczę na "Kaabil", mimo że teaser nie do końca zrozumiałam. A co do "Dangal" to jestem pełna podziwu dla Aamira :) Włożył w ten film dużo pracy. Ale trailer mnie nie wkręcił :/ Film moż obejrzę.
    Gify piękne <3 Avatarki cudowne ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno gify jak i avatarki są przepiękne *-*
    Teaserem "Dear Zindagi" jestem zachwycona! :D
    Na "Kaabil" oczekuje jak najbardziej, ale z teasera niestety nie wiele zrozumiałam
    A co do "Dangal" to po film pewnie sięgnę. Podziwiam to ile pracy musiał włożyć Aamir w ten film, ale trailer jakoś tak średnio mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może inne proma filmu Dangal zmienią Twoje zdanie, kto wie :)

      Usuń
  3. oczywiście, że czekam na ,,Dear Zindagi'', takiego duetu jeszcze nie widziałam, nie mogę się doczekać tej produkcji, wyczuwam hit :D gify są świetne, sprawiają że mam jeszcze większy apetyt :D a teaser bardzo mnie rozbawił :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pozostaje czekać na kolejne teasery. Najbliższy już jutro!

      Usuń
  4. Śliczne prace!
    Najbardziej podoba mi się trailer "Dangal", zapowiada się naprawdę pożądny film. Coś czuję że kolejny hicior Aamira, który zgadnie mnóstwo nagród :)
    "Dear Zindagi" również jestem ciekawa, świetny trailer, ale jakoś czegoś mi tu brakuje. Miejmy nadzieję że to tylko nieuzasadnione obawy ;) Zobaczy się po seansie.
    "Kaabil" pewnie kiedyś obejrzę, ale jak na razie nie czekam jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiesz może czy będzie można oglądąć "Dear Zindagi" w polskich kinach??

      Usuń
    2. Mam takie samo zdanie odnośnie Dangal. Z niecierpliwością czekam na tę produkcję, bo zapowiada się naprawdę fantastycznie!
      Co do Dear Zindagi, zapowiada się całkiem fajnie, ale zobaczymy, co przyniosą kolejne zapowiedzi.
      Może Kaabil bardziej Cię zainteresuje, kiedy pojawi się trailer :)

      Angelika, póki, co nie ma żadnych informacji na temat wyświetlania Dear Zindagi w polskich kinach.

      Usuń
  5. Czekam na Dear Zindagi, więc ucieszyłam się, gdy zobaczyłam te tryskające pozytywną energią gify. ;) Polubiłam Alię, więc chętnie oglądam filmy z nią, no i ciekawa jestem, jaką rolę ma tam SRK, bo podobno nie gra pierwszych skrzypiec, ale i tak jest tam ważny. :)
    I widzę, że gify z nowych zdjęć Katriny z fb. ;D Mam wrażenie, że rozstanie z Ranbirem jakoś jej służy - piękne te zdjęcia publikuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie Alia ostatnio troszkę irytuje, aczkolwiek na filmy z jej udziałem i tak czekam. Dear Zindagi intryguje mnie głównie ze względu ma postać Shahrukha (no, bo jaką ważną rolę on tam ma?!), a i tematyka jest naprawdę ciekawa.

      To prawda, ostatnie zdjęcia Katriny są naprawdę świetne. Ale i tak żałuję, że nie udało jej się z Ranbirem. Tworzyli ciekawą parę.
      Swoją drogą, ciekawe czy to prawda, że między nią a Adityą Roy Kapoor się coś dzieje :)

      Usuń
    2. Jeśli to prawda, to trzymam za nich kciuki! Chemia, jaka była między nimi w Fitoor jest nieziemska! Ale wiadomo, filmy, a życie to inna sprawa. ;)
      Co do Ranbira, to swego czasu bardzo kibicowałam jemu i Deepice, potem jemu i Katrinie, ale poczytałam trochę jego wypowiedzi i mam wrażenie, że straszny maminsynek z niego i egoista. ;/ Otwarcie przyznał, że Deepikę zdradzał z Katriną, a Katrinę zdradził z kimś tam innym. ;/ Może nie powiedział tego wprost, ale dał to do zrozumienia podając daty. ;/ I tak trochę stracił w moich oczach. Jako aktora nadal go cenię, ale jako człowieka już mniej.

      Usuń
  6. Dear Zindagi to coś czego oczekuję <3 Nie mogę się już doczekać!!! :D Poza tym świetne gify, a zwłaszcza ten ostatni!!!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne gify i avki *_* czekam na Dear Zindagi, teaser naprawdę bardzo mi się spodobał. Zapowiada się przyjemny seans :) Jestem też ciekawa trailera Kaabil, bo niestety teaser nie mówi za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście trailer Kaabil coraz bliżej. Mam nadzieję, że nie zawiedzie :)

      Usuń