9 października 2016

Force

Naszło mnie na wspomnienia.

Force to jeden z moich ulubionych filmów (a jest ich wiele). Lubię do niego wracać, a ponieważ za kilka tygodni premierę ma druga część to z pewnością zrobię sobie powtórkę. Genelia i John stworzyli bardzo ładny duet, szkoda, że do skutku nie doszedł ich kolejny projekt. Dodatkowo muzyka bardzo wpadła mi w ucho. Sama historia też jest świetna, więc kto nie miał okazji obejrzeć, to gorąco zachęcam. Mam nadzieję, że Force 2 okaże się równie dobrym filmem, choć nie ukrywam, będzie brakowało mi w nim Genelii, więc liczę na to, że plotki o jej występie gościnnym okażą się prawdą.

Do obejrzenia zostawiam Wam trailer dwójeczki i moją, chyba ulubioną, piosenkę z jedyneczki.
























12 komentarzy:

  1. "Force" to naprawdę świetny film! Chętnie do niego wracam, w szczególności ze względu na duet i fabułę. Duet - niesamowity :) Szkoda, że Genelia nie gra głównej roli w dwójce. Fabuła porywająca :) Mam nadzieję, że "Force 2" dorówna pierwszej części. Chociaż w większości takih przypadków jedynki są lepsze od dwójek :/
    Gify cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jedynka była mistrzowska, więc są marne szanse na to, że dwójka okaże się lepsza :) Bynajmniej w moim odczuciu.

      Usuń
  2. Pamiętam, że gdy zabierałam się za "Force" byłam dość obojętnie nastawiona, ale po obejrzeniu byłam zakochana w tym filmie *-*
    Duet Genelia-John jest wspaniały <3
    Nadal liczę, że pojawi się w występie specjalnym ;)
    Gify są przecudowne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po raz kolejny mamy dowód na to, że samemu trzeba się przekonać, czy coś nam się spodoba czy nie.
      Genelia i John to naprawdę cudowna para ekranowa. CMam nadzieję, że kiedyś wystąpią jeszcze razem.
      Również liczę na jej chociaż malutkie cameo w F2.

      Usuń
  3. Nie oglądałam, ale piosenka jest świetna, a gify piękne! Skoro ulubiony, to muszę nadrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, cudnymi gifami przypomniałaś mi o tym filmie! Mi też się podobał. ;) I jak mi brakuje Genelii na ekranie, chyba zrobię sobie powtórkę z Force. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jej brakuje. Jest naprawdę fajną, pozytywną osobą i na ekranie często to pokazuje.
      Osobiście już jestem po powtórce. Nie mogłam się powstrzymać ;)

      Usuń
  5. Już od dawna mam obejrzeć ten film i za każdym razem jakoś wpadnie mi coś nowego i się rozmyślę. Koniecznie muszę w końcu nadrobić Force :)
    Gify po prostu prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, koniecznie! To naprawdę bardzo dobry film!

      Usuń
  6. Również od dawna zbieram się na seans i jakoś do tej pory mi się nie udało. Ale gify są naprawdę śliczne, poza tym zachęciły mnie dodatkowo te wszystkie pozytywne opinie :D Więc do premiery drugiej części, na pewno postaram się nadrobić pierwszą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń