16 października 2016

Huma Qureshi & Saqib Saleem

Sygnaturki z uroczej sesji Humy i Saqiba dla sierpniowego wydania Feminy. Ta sesja jest naprawdę świetna!

A teraz...

Attention!

Pojawia się ogłoszenie, o którym była mowa we wcześniejszym poście. Większość z Was dobrze trafiła, chodzi o kolejną odsłonę edycji! Oczywiście wzięłam pod uwagę wasze propozycje. Mam nadzieję, że zechcecie podzielić się swoimi pomysłami.

Po szczegóły kieruję was do zakładki Zgłoszenia do serii.

Pozdrawiam!







14 komentarzy:

  1. Yeah edycja!! :D
    Huma i Saqib tworzą zgrany duet (z tego co wiem to chyba też parę :) ). Ta sesja jest niezwykła i na pewno dla nich niezapomniana *-*
    Piękne sygnaturki *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie super :) A ja idę czytać o tych seriach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba moje ulubione rodzeństwo Bollywood! Oni tak świetnie razem wyglądają, jest między nimi naprawdę fajna więź. ;) I na tych cudnych sygnaturkach doskonale to widać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sygnaturki ;) Huma i Saqib tworzą naprawdę zgrane rodzeństwo, aż miło się na nich patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie razem wyglądają :) I nawet widać między nimi pewne podobieństwo ;)
    Prace cudowne *,*

    OdpowiedzUsuń
  6. Huma i Saqib są cudowni! Razem wyglądają przeuroczo! Fajnie by było jakby zagrali razem w jakiejś produkcji jako rodzeństwo! :) Piękne prace! Zapraszam do mnie na bloga ukochanyswiatbollywood.blogspot.com :) :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie zobaczyłabym ich wspólny film jako rodzeństwo :)

      Usuń