5 września 2016

Rock On!! 2/Kriti&Sidharth

I już jest! Kolejny teaser na, który tak długo czekałam. Rock On!! 2. Zapowiada się obłędnie! Mam nadzieję, że dwójka dorówna jedynce, a nawet ją przebije. Czekacie razem ze mną?

Oprócz gifów z teasera, w którym z miejsca się zakochałam, dziś prezentuję także prace z Kriti i Sidharthem, z klipu reklamującego markę odzieżową American Swan. Piosenka szybko wpadła mi w ucho, ale ważniejsze jest coś innego... czyż Sidharth nie prezentuje się zabójczo przystojnie?

Pozdrawiam!





























5 komentarzy:

  1. Teaser wyszedł bardzo fajnie, chociaż mam jeszcze parę obaw co do filmu. Chciałabym jeszcze zobaczyć trailer i może wtedy te moje wąpliwości się rozwieją :) Aczkolwiek film obejrzę. Arjun - istny przystojniak <3 Shraddha super się spisała. Pozostało mi tylko czekać na trailer i sam film.
    Sidharth&Kriti <3 Odkąd parę miesięcy temu zobaczyłam ich wspólne plakaty, marzę o ich wspólnym filmie. Mają to coś co w połączeniu ze sobą stworzy wspaniały film :)
    Piękne gify ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na film, bo dawno już Arjuna Rampala nie widziałam w akcji! :D I teaser prezentuje się przednio. :D
    A Sidharth i Kriti - ojej, jak oni pięknie razem wyglądają! Zdecydowanie chcę ich razem w filmie! Mam nadzieję, że te reklamy to taki przedsmak i niedługo pojawi się też większy projekt. No i Sidharth faktycznie jest obłędnie przystojny! Bardzo go lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rock On!! 2 nie jestem szczególnie zainteresowana. Może zmienię zdanie jak pokarze się trailer :) Chociaż przyznam, że gify wyszły Ci świetne. Bardziej zachęcają do filmu niż sam teaser ;p
    Kriti i Sidhardh wyglądają razem przeuroczo. Super byłoby zobaczyć ich razem w jakiejś fajnej produkcji. I tak, Sidhardh wygląda zabójczo w tym klipie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gify! Teaser jest bardzo fajny, podoba mi się look Shraddhy w filmie :D Sidharth i Kriti świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń