3 września 2016

Befikre/Ki&Ka/Kalki Koechlin/Anushka&Sidharth

Wena dopisała to i kolejne prace lądują na blogu. Tym razem mała mieszanka, sygnaturki i gify. 

Czekacie na Befikre, nadchodzący film w reżyserii Adityi Chopry z udziałem Vaani i Ranveera? Ja może nie aż tak bardzo, ale myślę, że chętnie obejrzę. Plakaty są dość intrygujące ;)

A, co powiecie na wspólny film Anushki i Sidhartha? Jestem na tak! Widać, że podczas kręcenia reklamy czuli się bardzo dobrze w swoim towarzystwie. Chciałabym zobaczyć jakąś produkcję z tą parą. A Wy, co na to?

















4 komentarze:

  1. Podoba mi się duet Sida z Anu :D Myślę, że ich talenty aktorskie w połączeniu ze sobą dałyby naprawdę ciekawą produkcję.
    Na "Befikre" czekam. Sama jestem zdziwiona, bo nie przepadam za Ranveerem i po raz pierwszy tak czekam na jego film XD Plakaty z filmu podobają mi się. Coś takiego odmiennego w filmach hindi ;) Dają trochę pomysłów, jaka może być fabuła filmu.
    Śliczne sygnaturki ^-^ Gify super *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nowości praktycznie nie oglądam, mając jeszcze całą masę zaległych filmów, ale chętnie kiedyś nadrobię wszelkie zaległości. Teraz czekam na ADHM i zapewne tylko temu dam szansę poza kolejką.
    Sygnatura z Kalki jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne prace! Wszystkie bardzo mi się podobają. ;) A co do filmów, to i na Befikre czekam i chętnie obejrzę duet Anushki z Sidharthem, bo ostatnio bardzo polubiłam pana Malhotrę. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne gify i sygnaturki :) Również z chęcią obejrzałabym film z tą dwójką, świetnie się razem prezentują :)

    OdpowiedzUsuń