2 września 2016

Shraddha&Shahid/Diana Penty/Priyanka Chopra/Avatary

W dzisiejszym poście miały pojawić się tylko sygnaturki, ale na prośbę czytelniczki bloga, dorobiłam kilka avatarów, zarówno ruchomych jak i zwykłych, z Ae Dil Hai Mushkil.
Natomiast na sygnaturkach dziś goszczą: Diana Penty, Priyanka Chopra oraz Shraddha Kapoor wraz z Shahidem Kapoor (swoją drogą, udany z nich duet!).

I oczywiście jak to ja: nowość! Dziś ukazał się pierwszy plakat filmu, na który czekam z niecierpliwością. Rock On!! 2, sequel filmu Rock On!! z 2008 roku. Plakat jest fenomenalny! Nie mogę doczekać się teasera, który ma się pojawić za kilka dni. Jesteście zainteresowani tą produkcją?















(kliknij, aby powiększyć)

4 komentarze:

  1. Teaser tak zaostrzył mi apetyt na ADHM, że mnie skręca. Pierwszy avek to obok sceny z ruchomymi drzwiami mój ulubiony moment. :)
    Rock On!! oglądałam lata temu. Długo trzeba było czekać na drugą część i nie wiem czy była niezbędna, obyłabym się bez niej, szczerze mówiąc. A na dodatek Shraddha. :/ Ona jest teraz wszędzie. Ale gdzie Farhan, tam i ja. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się "Ae Dil Hai Mushkil", zapowiada się wspaniała produkcja ^-^ Świetne avki! *-*
    Plakat z "Rock On!! 2" wypadł naprawdę świetnie. Czekam na tą produkcję. Może nie aż tak bardzo, ale mam nadzieję, że moje wątpliwości rozwieje jakaś zapowiedź filmu :)
    Sygnaturki piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam pierwszej części, no ale ten plakat po prostu wow, więc od razu na filmweb lecę obaczajać film xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się bardzo spodobał ten plakat! :D Z pierwszej części niestety niewiele pamiętam, więc chyba jakoś szczególnie mnie nie wkręcił, ale kto wie, co będzie z drugą częścią.
    Piękne sygnaturki i ikonki. Ta z Dianą jest prześliczna! No i zawsze miło popatrzeć na ADHM, bo też się porządnie nakręciłam na ten film! ;D

    OdpowiedzUsuń