9 sierpnia 2016

Item Songs: Ram Chahe Leela

Na wstępie od razu powiem, że mogę mieć małą zmianę terminów dodawania postów, więc proszę o wyrozumiałość. Plany mi się trochę zmieniły, co może skutkować tym, że następny post może pojawić się dopiero w sobotę. Mam nadzieję, że uda mi się wcześniej, ale sami wiecie jak to czasem jest.

A tymczasem, lecimy dalej!


✓ Propozycja nr 2 ☞ Ram Chahe Leela, czyli Priyanka w występie gościnnym w filmie Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela. Jak Wam się podoba piosenka w połączeniu z klipem?






















7 komentarzy:

  1. Piosenka jest bardzo ładna :) W teledysku Priyanka wygląda przepięknie :) Całość wygląda naprawdę zjawiskowo. Fajnie było sobie ją przypomnieć dzięki Twoim gifom :) Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ścieżka dźwiękowa to jedna z nielicznych dobrych stron Ram Leeli, bo sam film powoli wypieram z pamięci. Lahu Munh Lag Gaya i Ram Chahe Leela właśnie to moje ulubione piosenki.
    Sama Priyanka jest niezwykle seksowna i fajnie, że po tym występie dała się na tyle zapamiętać, że Bhansali wziął ją już do pełnoprawnej roli w Bajirao Mastani. Kiedyś spisywałam ją na straty, a ona tak się rozwinęła. Takie talenty lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam i tę piosenkę i występ Priyanki! Świetnie ją dobrali do tego item songu i nie mogłam się na nią napatrzeć. ;)
    I podobnie jak Radha, na samym początku kariery Priyanki miałam trochę wątpliwości do niej, a potem jak się pięknie rozwinęła. Teraz jest w ścisłej czołówce moich ulubionych aktorek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne gify!
    Bardzo lubię tę piosenkę :)
    Priyanka wypadła tu nieziemsko. Również, jak koleżanki wypowiadające się wcześniej jestem pod ogromnym wrażeniem jak Priyanka rozwinęła się przez te kilka lat. Kiedyś ciężko się na nią patrzyło, a teraz dosłownie nie można oderwać od niej oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nadrobić Bollywoodzie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gify *_*
    Piosenka jest moją ulubioną z Goliyon Ki Raasleela Ram-Leela. Priyanka przepięknie się w niej prezentuje i oczywiście zachwyca tańcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zarówno piosenka jak i klip bardzo mi się podobają :) Lubię takie klimaty w piosenkach, choć ogólnie piosenki z filmów bollywood są uwielbianymi przeze mnie piosenkami :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń