7 sierpnia 2016

Item Songs: Dum Maaro Dum

Niespodzianka!
Wiem, że miałam wstawiać prace dopiero od 13. sierpnia, ale dziś jest wyjątkowa data, więc postanowiłam rozpocząć edycję. Prace będą się pojawiać od dzisiaj, co dwa dni. ;)

Wyjątkowa data? Mam wrażenie jakby to było wczoraj.. dopiero, co pisałam post o trzecich urodzinach bloga, a to już czwarte! Tak! Już 4 lata za mną na blogspocie (choć grafiką zajmuję się dłużej). Jak ten czas szybko leci.
Oby jeszcze wiele takich lat tutaj przede mną.

Ale do rzeczy.
✓ Propozycja nr 1 ☞ Dum Maaro Dum, czyli występ gościnny Deepiki w filmie o tym samym tytule. Co myślicie o klipie, a także o samej piosence?











12 komentarzy:

  1. Ale mnie pozytywnie zaskoczyłaś! :D Nie spodziewałam się, że edycja pojawi się przed czasem :D
    Mam nadzieję, że na czterech latach bloga się nie skończy :) Jestem fanką Twojej grafiki i liczę na kolejne lata Twojej wspaniałej pracy :) Życzę mnóstwo sukcesów!
    Co do edycji: przepiękne gify ^.^ Piosenka byla niegdyś często przeze mnie odsłuchiwana. Czas wrócić do tamtych lat :) Deepika prezentuje się extra w teledysku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło słyszeć takie słowa ;) Póki, co nie zamierzam kończyć przygody z blogiem, jeszcze trochę się ze mną pomęczycie!

      Usuń
  2. Gratuluję tych 4 lat! I życzę Ci wiele energii do dalszego prowadzenia bloga! ;)
    A co do piosenki, to chociaż jakoś strasznie jej nie słuchałam, jedynie tyle, co przy filmie, ale razem z teledyskiem tworzy niesamowity klimat, idealnie wpasowujący się do tematyki filmu. A Deepikę uwielbiam, o czym już pewnie wiesz, więc podoba mi się absolutnie wszędzie. ;)
    Fajne gify, miło było wrócić do tej piosenki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Energia jak najbardziej potrzebna, bo czasem jest się tak zmęczonym, że nawet avatara, nie ma się siły zrobić. ;)
      Masz rację, klimat piosenki jak najbardziej pasujący do tej produkcji.

      Usuń
  3. Już cztery lata ? Jak ten czas szybko leci. W takim razie gratuluje i życzę co najmniej tylu kolejnych lat prowadzenia bloga :)
    Gify są śliczne. Może nie jest to jeden z moich ulubionych item songs, ale prace są bardzo ładne, no i piękna Deepika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czas baardzo szybko leci, momentami chyba za szybko. ;)
      Piosenka, też nie jest moją ulubioną tego rodzaju, aczkolwiek czasem fajnie do niej wrócić.

      Usuń
  4. Nie oglądałam tego filmu, ale piosenkę uwielbiam <3 Zamierzam wkrótce się za niego zabrać :)

    Gratuluję już 4 lat :) Życzę dalszej pomyślności :) Powiem Ci, że strasznie szybko to leci, ja sama tego też nie zauważam, niedawno co zaczęłam pisać bloga, a jeszcze trochę i zanim się obejrzę będę mieć już drugie urodziny bloga, co do Ciebie nie może się równać :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Uwielbiam avatary, które tworzysz :) Jak widzisz już jeden mam w użyciu, a kilka zapisałam i będę sobie zmieniać :)

      Usuń
    2. Dziękuję! Miło, że korzystasz, to dodatkowa motywacja do dalszej pracy! ;)
      Dwa lata to też dużo, gratuluję! Zaraz minie pięć, wtedy dopiero się odczuje prędkość mijających lat. ;)

      Film polecam, ogląda się naprawdę dobrze.

      Usuń
    3. Na pewno, mam nadzieję, że mi też się uda tak długo prowadzić bloga :)

      Usuń
  5. Gratulacje z okazji 4 urodzin bloga! Oby tak dalej :) Naprawdę podziwiam Twoją systematyczność w dodawaniu postów i to, że znajdujesz czas na prowadzenie bloga już przez tyle lat. Jeszcze raz gratuluję i życzę więcej owocnych lat pracy :)

    Co do filmu, to nie oglądałam. Piosenka średnio mi się podoba, ale ma bardzo fajny klip. Deepika wypadała świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oczywiście pojawiały się czasem kilkumiesięczne przerwy, ale zawsze wracałam. Nie mogę sobie wyobrazić tego, że nie prowadziłabym dalej bloga ;)

      Usuń