6 sierpnia 2016

Badrinath Ki Dulhania

Dziś na blogu lądują prace z nadchodzącego filmu Badrinath Ki Dulhania. Premiera: 10 marca 2017.

Czekacie na kolejny, trzeci (!) już wspólny film Alii i Varuna? Ja mam mieszane uczucia... Czekam na każdy film Varuna, ale ileż można oglądać go w duecie z Alią. To staje się nudne. Jeszcze jeśli wystąpią razem w Shiddat (planowana produkcja Dharmy Productions), to już w ogóle będzie przesada. Dlatego mam nadzieję, że potwierdzą się najnowsze plotki o komedii romantycznej Remo D'Souzy z udziałem Varuna i Shraddhy. Z nią przynajmniej zagrał w jednym filmie, a nie kilku. Zawsze jakaś lekka odmiana. Liczę też na to, że w Judwaa 2 będą mu partnerować aktorki, z którymi jeszcze nie grał. 

A Wy, co myślicie, o kolejnym projekcie tej pary ekranowej? 





5 komentarzy:

  1. Ja o tym filmie całkowicie zapomniałam XD Lubię duet Varun&Alia, ale nie spieszy mi się na ich kolejny film. Jest kilka innych par, które mają już razem 3 filmy i bardziej mnie interesowały niż ten duet. Wolałabym zobaczyć Varuna z Shraddhą :) Uwielbiam ich duet! Alię chętnie zobaczyłabym ponownie z Arjunem Kapoor, albo chociażby z Ranveerem. A co do "Judwaa 2", to liczę na Kriti i Parineeti. Może być również Shraddha, jeśli film Remo będzie z inną rolą żeńską :)
    Prześliczne sygnaturki ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, kolorowe grafiki! ;) A co do duetu Alia & Varun, to chyba jeszcze zależy, jaki by to był film. Tutaj chyba zapowiada się to samo, co w poprzednim ich wspólnym filmie, więc faktycznie nic specjalnego, ale jeśli trafiłby się film z totalnie odmienną tematyką, w innym klimacie, to chętnie bym obejrzała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film pewnie i tak obejrzę, bo lubię i Varuna i Alie, jednak dobrze że premiera dopiero w przyszłym roku, bo co za dużo to nie zdrowo. Mam nadzieję że plotki co do ich pozostałych wspólnych produkcji nie dojdą do skutku. Chciałabym zobaczyć Varuna w końcu z jakąś inną aktorką np z Parineeti. Świetnie się razem prezentowali w Dishoom :D
    Śliczne sygnaturki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawy i bardzo kolorowy film, a takie naprawdę lubię :) Uwielbiam Varuna <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten duet, więc film na pewno obejrzę. Chociaż mam przeczucie, że produkcja może okazać się klapą. Cóż, obejrzymy i się przekonamy :)
    Chociaż faktycznie co za dużo z jedną parą to nie zdrowo. Fajnie byłoby zobaczyć Varuna z Parineeti. Super wypadli razem w "Jaaneman Aah", mogliby stworzyć bardzo udany duet :)

    OdpowiedzUsuń