9 maja 2016

Edycja "Post na życzenie" - I

Here we go!

Tak jak mówiłam, jest poniedziałek, więc rozpoczynamy edycję "Post na życzenie". Jeszcze raz powtórzę, że jestem bardzo zadowolona z tego, że Wasze propozycje były zróżnicowane, dzięki czemu miałam okazję robić zarówno sygnaturki, gify czy avatary (tak! prawie wszystko zrobione!). Cieszę się, także, że tyle osób wzięło udział w 'zabawie'. Dziękuję!

Teraz tak: posty będą pojawiały się codziennie, wtedy edycja będzie trwała cały ten tydzień, choć przyznam szczerze, że nie wiem jak to będzie w weekend, ale postaram się znaleźć chwilę, żeby opublikować post. Kolejność - tak jak pisałam wcześniej: od pierwszego do ostatniego komentarza.

Dziś propozycje, które podała Latika: sygnaturki z filmu Blue i Housefull 2.

PS. Przypominam, że zamówienie Moniki zostało już zrealizowane: znajduje się w poście 357.









7 komentarzy:

  1. Ładne prace, szczególnie podoba mi się pierwsza i trzecia ;)
    Miłego poniedziałku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace! :) Serdeczne i ogromne dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace ;) Ten pomysł na zabawę był świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sygnaturki :) szczególnie pierwsza i przedostatnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna Lara na pierwszej sygnaturze! Ją wszędzie lubię, nawet w takich gniotach jak Blue. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace <3
    Szczególnie druga od góry mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sygnaturki

    OdpowiedzUsuń