3 maja 2016

"Gulaabo"

Lubicie piosenkę Gulaabo z filmu Shaandaar? Muszę przyznać, że przekonałam się do niej dopiero po kilkukrotnym przesłuchaniu. Jest całkiem fajna, podobnie film, aczkolwiek za bardzo ambitny on nie jest. Ale wart obejrzenia ;)

Kochani! Teraz prośba do Was. Na początku istnienia bloga (pod tym adresem) zdarzyło mi się robić posty-edycje (m.in. z Rani, Kajol czy Abhishekiem). Taka powiedzmy zabawa. Teraz chciałabym Wam zaproponować coś podobnego, ale tym razem, to od Was będzie zależeć z kim będzie post. Poproszę Was o to, abyście w komentarzu (oczywiście do niczego nie zmuszam), wpisali dwie propozycje: film, teledysk, aktor, aktorka, sesja, itp., oraz określili czy to mają być sygnaturki nieruchome, avatary czy gify. Każda propozycja zostanie przekształcona na "Post na życzenie". Kolejność postów zależałaby od kolejności w komentarzu, czyli od pierwszego do ostatniego. Uwzględnię wszystkie propozycje, do publikacji pierwszego "Posta na życzenie". Prosiłabym także, aby nie dawać propozycji z produkcji, które miały premierę w marcu bądź kwietniu.
Byłoby mi bardzo miło jeśli wzięlibyście udział.

Pozdrawiam!

PS. Edycja rozpoczęłaby się w przyszłym tygodniu.








17 komentarzy:

  1. Jestem tu nowa i już mi się tu podoba :D
    To podaje: film "Blue" - sygnaturka
    film Housefull 2 - sygnaturka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa :) Gify cudowne! :)
    Propozycje:
    piosenka "Antenna" (tam gdzie jest Shahrukh ) - gif
    Jacqueline Fernandez - avki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Gulaabo zdecydowanie najbardziej podobała mi się z całego soundtracku. Gify śliczne <3 A Alia wygląda zabawnie z wąsami ;p
    Świetny pomysł z tymi postami na życzenie! :) Więc i ja podaję swoje typy:
    Ostatnio jestem zauroczona kinem telugu. Jestem świeżo po seansie filmu, więc chciałabym zobaczyć jakieś ciekawe gify z Ramem Charanem ;p Pozostawiam Ci dowolność produkcji ;)
    Również świeżo po seansie jestem z Sanam Teri Kasam więc chętnie również zobaczyłabym gify z tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie życzenia dotyczącego Rama Charana - może być np. z piosenki z jednej produkcji? Bo jak z kilku filmów to wyszłoby całkiem sporo, mogłoby się nie zmieścić w poście. :)

      Usuń
  4. Nie jestem na bieżąco z nowościami, więc Shaandaar to dopiero melodia przyszłości. Shahida przyjmę jednak w każdej formie, bo w końcu wyrósł na Pana Aktora. :)
    A co do propozycji pierwsze, co przyszło mi na myśl to oczywiście Madhuri! :D Bardzo chętnie zobaczyłabym jakieś avatary z Dil, Koyli, DTPH. A druga to Varun w Main Tera Hero, zwłaszcza teledysk Galat Baat Hai.
    Chciałam też pochwalić nowy szablon! Uwielbiam czarno-białe klimaty, a ta sesja Varuna z Shraddhą jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ;)

      Co do propozycji, to rozumiem, że jeśli chodzi o Varuna to mają to być gify tak?

      Usuń
    2. Mogą być też avatary, co będzie Ci lepiej zrobić. :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne sygnaturki :) Co do pomysłu to uważam, że bardzo fajny :D Ja proponuje avki z Fawadem i sygnaturki ruchome z piosenki Dheera Dheera(film Magadheera) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobał mi się ten film, ale co do piosenki to bardziej podobała mi się ta z bezsennością w teledysku, wybacz, ale tytułu nie pamiętam.
    Chętnie zobaczyłabym więcej prac z Kapoor & Sons, albo z Yeh Jawaani Hai Deewani, tam tyle kolorów, że pięknie by to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa i zapomniałam dopisać, chodzi o sygnaturki, więcej się na nich mieści ;)

      Usuń
    2. Dobrze, że dopisałaś, bo zastanawiałam się czy chodzi o sygnaturki nieruchome czy gify ;)
      Z bezsennością? To chyba Eena Meena Deeka. Też ją lubię. Ma fajny klip :)

      Usuń
    3. Nie, chodziło o Neend Na Mujhko Aaye, sprawdziłam ;)

      Usuń
    4. A faktycznie, źle skojarzyłam po klipie. ;)

      Usuń
  7. Teledysk: Jabra (Fan) gify
    Film: Bangistan avki
    Aktor (sygnatury) SRK, Amitabh Bachchan
    Aktorka: Priyanka (sygnatura) Deepika (avki)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały być dwie propozycje, więc prosiłabym abyś wybrała z tego co podałaś, dwa rodzaje prac, Resztę mogę zrealizować później. :)

      Usuń
    2. No to niech będzie gify z piosenki Jabra (Fan) oraz sygnatury z Amitabh Bachchanem

      Usuń