5 maja 2016

"Ainvayi Ainvayi"

Wow! Nie sądziłam, że aż tak bardzo będziecie chętni do zabawy. Cieszy mnie to bardzo. Jestem mile zaskoczona Waszymi różnorodnymi propozycjami. Jeśli jest jeszcze ktoś, kto chce podać swoje propozycje, to można pisać w komentarzu w poprzednim poście (post nr 354), żeby wszystko było w jednym miejscu. Umówmy się, że można 'zgłosić się' jeszcze do soboty, do północy. A co! Z "Postem na życzenie" startujemy w poniedziałek.

A dziś gify z piosenki Ainvayi Ainvayi, z filmu Band Baaja Baaraat. Lubicie tę produkcję? Ja bardzo!







6 komentarzy:

  1. Świetne gify :) Film również bardzo lubię. Duet Ranveer-Anushka jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Film cudowny! Nawet Ranveer się spisał.
    Piękne gify :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło wspominam ten film, a przy tej piosence od razu same nogi chodzą ;D
    I co rusz jak wejdę do Ciebie, to jakiś nowy szablon! Tym razem widzę klasyka, pięknie jest, jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. BBB to była dla mnie słodka i niestrawna landrynka. Żadnych problemów w prowadzeniu całkowicie nowego dla bohaterów biznesu, zero ukazania ich miłości i wydumana końcówka. Jedynie Anushka swoim urokiem się zawsze broni, a największym plusem zdecydowanie była muzyka, która kupiła mnie w całości.
    Ale fajnie było przypomnieć sobie Ainvayi Ainvayi na Twoich gifach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo z tych gifów! :) Film szybko polubiłam.
    A co do zabawy, to pomysł na nią od razu mnie kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieeeeelbiam BBB, więc miło było zobaczyć gify z tego filmu.

    OdpowiedzUsuń