26 listopada 2013

Panowie ♥

Jutro wielki dzień !! Podczas wakacji dowiedziałam się, że mój jeden z ulubionych klubów siatkarskich będzie grał w Gdańsku mecz (jestem z okolic), który miał się odbyć 28 grudnia. Planowałam jechać z koleżanką, ale tego samego dnia wypada 18-stka przyjaciółki, więc pojawił się problem. W zeszłym tygodniu dowiedziałam się, że mecz przeniesiono na 27 listopada. ! Od razu z koleżanką zagadałyśmy wuefistów i oto jedziemy ! To będzie najlepszy dzień <3
Swoją drogą, obejrzałam Student Of The Year i zakochałam się! Film mimo wszystko mi się spodobał, ale najbardziej to taniec jednego z aktorów - Varuna! Grał on niesamowicie, a tańczył jeszcze lepiej.
Dalej. Chciałabym podziękować za głosy. Postanowiłam nie kontynuować ankiety, gdyż głosy ułożyły się tak, że kolejność jest ustalona. Jeszcze raz dziękuję. Bardzo pomogliście :* Także nowy wygląd już jest.
W menu u góry pojawiła się zakładka "Zamówienia i propozycje". Zachęcam do jej odwiedzania (szczególnie mile widziane propozycje).
To chyba tyle. Do zobaczenia niebawem !









2 komentarze:

  1. Piękni panowie, których nie znam .. ;)

    pochwal się relacją z meczu ;0

    OdpowiedzUsuń
  2. Varun czy Siddharth? Siddharth czy Varun? Obaj panowie to niezłe ciacha, ale u mnie wygrywa Varun ;D Świetna grafika

    OdpowiedzUsuń