10 listopada 2013

Kajol

Hej wam wszystkim. Chyba dawno mnie tu nie było.. tak to w roku szkolnym bywa. Szczerze mówiąc nie miałam kiedy zrobić coś nowego i wstawić. Wstaje się wcześnie, wraca późno, sprawdzianów mnóstwo, nie ma czasu na przyjemności. No, w tym tygodniu miałam troszkę luzu, ale nie chciało mi się siedzieć przy komputerze więc posiedziałam i poczytałam książki, bo dawno już żadnej w ręku nie miałam (nie licząc podręczników xd). Moje "nie chcenie" było spowodowane nie tylko zbyt dużą ilością nauki, ale także moją miłością - siatkówką. Ostatnio na w-f tak intensywnie graliśmy, że o mało nie straciłam szczęki ! Wróciłam taka obolała, że na drugi dzień nie miałam siły wstać.Miałam szczęście, że małe siniaki zostały na kolanach, a nie na twarzy. :D
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tej nieobecności?
Dziś mam tylko jedną pracę dla was, z uroczej sesji Kajol. Kolejne prace z tej sesji dodam jutro, a jak nie to do końca tygodnia.

Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. O tak, sesja jest cudowna. ;) Też mam w planach zrobić jakieś prace z niej. ;)
    Twoja sygna jest śliczna. ;)

    A Twoją nieobecność rozumiem, bo ja mam podobnie. Teraz tak się wzięłam w garść i co tydzień staram się pisać, ale to też nie zawsze może wypalić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swoje sprawy i zajęcia, a blogi wielu z nas traktujemy jako coś międyz jednym i drugim, więc normalka ;) Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń