2 kwietnia 2013

Nominacja do Liebster Award


o! wchodzę po długim czasie na bloga i co widzę.? dostałam nominację do zabawy Liebster Blog od Preetishya za co bardzo dziękuję gdyż wcześniej nie miałam okazji brać w czymś takim udziału ;) bardzo, bardzo dziękuję ;)


oczywiście trzeba co nieco wiedzieć o zasadach ;)Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.   


a teraz muszę odpowiedzieć na kilka pytań od Preetishyi ;)


1. Jaki kraj chcesz zwiedzić najbardziej ze wszystkich na świecie?  oj, to bardzo trudne pytanie bo jest ich kilka :D ale tak najbardziej to Indie - przez ich tradycję, kulturę.


2. W przyszłości chciałabyś/chciałbyś być bogaty/bogata, ale nieznana czy sławna/sławny, ale biedna/biedny? :D  chyba raczej bogata ale nieznana, z tego względu, że ludzie sławni nie mają własnej prywatności, często ich życie jest upubliczniane, co przeszkadza w prowadzeniu normalnego życia.


3. Czy lubisz oglądać filmy 'festiwalowe'?  to zależy jakie, ale raczej tak ;)


4. Gdyby ktoś dał Ci wehikuł czasu, gdzie byś się cofnął? Do jakiego wieku albo roku?  cofnęłabym się z 13 lat wstecz do czasów kiedy byłam dzieckiem, które niczym się nie przejmowało i miało blisko siebie najważniejsze osoby ;) nie mówię, że teraz ich nie mam ale teraz kilku z nich mi bardzo brakuje.


5. Lubisz czytać? Jeśli tak, to co? A jeśli nie, to czemu? Tylko sensowne odpowiedzi, bez żadnych "bo, nie". ;)  uwielbiam czytać, ja to po prostu kocham <3 a co lubię.? głównie fantastykę typu wampiry, wilkołaki, nadprzyrodzone zdolności :D


6. Czy wiesz kto powiedział "Być albo nie być"? Tylko szczerze, bez sprawdzania w Googlach!  to chyba powiedział Szekspir jak dobrze pamiętam :D


7. Co myślisz o tym 'facebookowym świecie'? Jesteś za tym, że Facebook jest prawie wszędzie?  facebook to chyba teraz część życia prawie każdego człowieka, szczerze mówiąc trochę go za dużo jak dla mnie, bo gdzie teraz nie pójdziesz, czy na jaką stronę nie wejdziesz to tam "szukaj nas na facebooku", jestem za tym aby go trochę ograniczyć ;)


8. Lubisz jeść słodycze?  szczerze.? to bardzo :D co to za życie bez słodyczy :D


9. Czy wiesz jakie państwo ma stolicę Tegucigalpa? (Tutaj też bez Googla, proszę ;D)  aż tak obeznana z geografią to ja nie jestem :D


10. Gdybyś dostał teraz szansę stworzyć własny kraj, to jaki on by był?  pełen szacunku do drugiego człowieka, a także wspierania się wzajemnie, bo żeby przetrwać to, to jest najważniejsze ;)


11. Boisz się końca świata, co przez to idzie, czy wierzysz we wszystkie przepowiednie końca świata, typu '2012 - koniec świata'?      końca świata to jak każdy może troszkę się boję, ale nie wierzę we wszystkie te przepowiednie, bo kiedy nadejdzie koniec świata to nikt nie wie :D to jest tak jak ze śniegiem, niby w kwietniu nie pada, ale nigdy nie wiadomo :D (tak jak teraz ;) )


To teraz moje pytania dla tych których nominuję:
1. Czy lubisz spędzać wolny czas raczej na dworze czy przed komputerem z kubkiem kakao?
2. Jesteś fanem romansideł?
3. Co ma dla ciebie pierwszeństwo: przyjaciele i wspólne wypady z nimi czy raczej wykształcenie i rodzina?
4. Czy spotkałaś/-eś się z wyrażeniem "Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"? Jak tak to skąd?
5. Wygrałaś/-eś milion dolarów. Na co je wykorzystasz?
6.Lubisz chodzić do kina?
7. Czy lubisz koty?
8. Zostały ci jakieś nawyki z dzieciństwa? Jak tak, to jakie?
9. Śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg. Lubisz zimę, czy masz już jej dość?
10. Jaki aktor robi na tobie bardzo duże wrażenie?
11. Wierzysz we wróżby?


A do zabawy nominuję: Red, Jaranti, bollysrk, Chandra i BlueRose. Ho ho nie ma kogo więcej ;)


Krótkie wyjaśnienie mojej nieobecności i nowa notka z grafiką, albo jeszcze dzisiaj, albo pod koniec tygodnia ;)

x

3 komentarze:

  1. Dziękuję za odpowiedzi! ;) Cieszę się, że zabawa się spodobała. Mnie też się ona spodobała. ;)

    Już jestem ciekawa odpowiedzi dziewczyn na Twoje pytania. ;P

    Pozdrawam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację :) Już odpowiedziałam na pytania. Gust literacki nam się nie pokrywa, jednak obie chcemy odwiedzić Indie i to nas łączy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne dziękuję kochana za nominacje ! Jest mi bardzo miło ztego powodu i niezmiernie sie ciesz .. fajnie, fajnie ;)
    Jak będę miała więcej czasu wgłębię sie w ten temat i zobacze co i jak ..
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń