9 kwietnia 2013

Moja mała kolekcja cz. 2

hej ! ;) jak tam wam leci ? mi nawet przyzwoicie. drugi dzień praktyk i jest naprawdę nieźle ;)
tak jak przepowiadałam pokaże wam moją skromną kolekcję tym razem filmów ;)





 te wydania mam z "Gazety Wyborczej"





 to są te wydania z których mam te mega plakaty :D







moje ukochane !!! (K3G, KHNH, KANK)




 i kolejne ukochane wydania ! ;)









i mój nowy nabytek :D Rang De Basanti ! z dodatkiem w postaci plakatu oraz nitek szafranu z przepisami.



oprócz tych filmów posiadam jeszcze:


Rebeliant
Jab We Met 
Om Shanti Om
Jhoom Barabar Jhoom 
U Me Aur Hum 
Rab Ne Bana Di Jodi 
Dhoom 2
Bicie Serca
Odrobina miłości, odrobina magii 
Billu
Coś Się Dzieje
Księżniczka i cesarz
Umrao Jaan
Młodzieniec z Anglii i Hinduska
My Name Is Khan
Aaja Nachle
Życie w Metropolii 
Baabul 
Historia Miłosna
Dostana 
Albela 
Garam Masala
Athadu
Laaga Chunari Mein Daag
Paheli 
Slumdog: Milioner z ulicy
Swades
Podkręcić jak Beckham 
Ostatni Legion (Aishwarya Rai Bachchan)
Magia Zmysłów (Aishwarya Rai Bachchan) 
Marigold 
Czekając na miłość 
Podróż Poślubna 
Wszystko dla miłości.
Indyjska miłość
Kites
Z Bollywood do Hollywood 

to by było na tyle ;) do zobaczenia niebawem ;)

3 komentarze:

  1. Ooo. Zazdroszczę Ci kilku pozycji. Może kiedyś zakupię je sobie na Allegro. I te czasy gazetówek... Oj wiele bym dała, że wróciły. :)
    A kolekcję masz sporą. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że pokazałaś gazetówki, bo oryginalne wydania to i tak każdy wie, jak wyglądają, bo jest dużo zdjęć. ;) Ja mam duży sentyment do niektórych gazetówek, też mam np. ten zestaw 3 filmów (z Fanaa itd.) z Wyborczej, nawet kojarzę dzień, gdy wypatrzyłam tę gazetę w sklepie. :D Gdy ja zainteresowałam się Boly, to była już końcowa faza filmów w gazetach, ale allegro też pomogło z zakupami filmów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że kolekcja nam się pokrywa częściowo :) Przynajmniej gazetówki. Zazdroszczę ci przede wszystkim "Coś się dzieje", "RNBDJ" i "JA".

    OdpowiedzUsuń