3 kwietnia 2013

Deepika Padukone

no to tak. krótkie wyjaśnienie ;) moja nieobecność była spowodowana brakiem komputera ponieważ wysypał mi się system i te wszystkie dyski, nie dyski :D było to bardzo uciążliwe, bo strasznie brakowało mi robienia grafiki, teraz wszystko trzeba ściągać na nowo, instalować i bawić się w to wszystko, co jest nudne. i częściowo oczywiście z powodu szkoły. jestem przed praktykami, więc robią nam dużo sprawdzianów, na które muszę się uczyć :D dzisiaj przed nauką na kilka przedmiotów (3!) postanowiłam wstawić wam 2 sygnaturki z Deepiką ;)
a i tak z innej beczki zapraszam na bloga moich koleżanek, mam nadzieję, że was zainteresuje ;)




2 komentarze:

  1. Urocza mina Deepi w pierwszej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace :)

    PS. zapraszam Was na nowe forum Sonakshi Sinha: www.sonakshi-sinha.pun.pl

    Zapraszam do rejestracji :)

    OdpowiedzUsuń