14 maja 2017

"Lost Without You"/A Summer Romace

Od wczoraj (od dziś na Youtube) możemy oglądać video do najnowszej piosenki z filmu Half Girlfriend, Lost Without You. Przyznam, że uwielbiam ten utwór odkąd pierwszy raz przesłuchałam ścieżkę dźwiękową. Ami Mishra ma zabójczy głos <3 Nie wiem jak wy, ale ja oglądając klip, mam wrażenie, że rola Madhava będzie najlepszą z dotychczasowych Arjuna.
Dziś także dokończenie postu nr 536, czyli gify zza kulis sesji zdjęciowej Arjuna i Shraddhy dla Filmfare 😊

























12 komentarzy:

  1. Sama piosenka nie przekonuje mnie. Ale klip jest genialny! ❤ Zapowiada się najlepsza i fantastyczna rola Arjuna :) Nawet mam nadzieję, że ktoś kiedyś doceni jego rolę, bo nagroda w sumie się należy :D Widać, że Arjun porządnie przygotował się do roli. W zwiastunie i w klipach do utworów można to dostrzec :)
    Sesja Arjuna i Shraddhy jest boska! *-*
    Gify prześliczne! 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby miło, gdyby docenili Arjuna. Na razie nie mamy w sumie też jak ocenić, musimy zobaczyć film, ale i tak coś czuję 'w kościach', że Arjun zagra fenomenalnie. :)

      Usuń
  2. Na początku piosenka nie za bardzo mi się podobała, ale z klipem zyskuje :3
    Ja również myślę, że to może być najlepsza rola Arjuna. Emocje jakie możemy obserwować na jego twarzy wywołują we mnie dreszcze. Nie mogę się doczekać by zobaczyć ten film <3
    Gify są boksie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje serducho piosenka zdobyła do razu <3
      Póki, co postać grana przez Arjuna wygląda bardzo realnie, emocje są meega wyczuwalne. Łzy w oczach Madhava? Zaraz mam tak samo! Czuję, że Arjun doskonale utożsamił się z postacią :)

      Usuń
  3. Piosenka jest śliczna, a klip przepiękny! Arjun wypada w zapowiedziach naprawdę dobrze, też mam przeczucie, że to będzie udana rola.
    Śliczne gify! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba będzie, będzie. Bynajmniej na to liczę. :)

      Usuń
  4. Powiem tak, o matko bosko! <3 Arjun tak się wczuł w tę sesję! <3 Jaram się! :D Shraddha też nie wyszła najgorzej, ale moje oczy i tak bardziej spoglądały na Arjuna. :D Piękne gify! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie! Shraddha wygląda pięknie, ale to Arjun przykuwa wzrok! Nie dość, że wygląda znakomicie, to jeszcze aż ma się chęć do niego przytulić. W ogóle, jak on na nią patrzy :o

      Usuń
  5. Ale oni do siebie pasują! Iskrzy i to bardzo ;) Strasznie nakręciłam się na ten film. Oby nas nie zawiódł. :D Prace są boskie, a sesja fenomenalna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i w filmie ta iskra była. Bo jak na razie, uważam ich za udany duet :)

      Usuń
  6. Okrutnie się nakręciłam na ten film, a Ty tylko podkręcasz moją ciekawość tymi cudnymi pracami. ;D Super klimat mają te wszystkie zapowiedzi i ta sesja, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę na filmie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film ma troszkę niedociągnięć, ale jest naprawdę bardzo dobry. Choć wiadomo, każdy ma inny gust :)

      Usuń