5 maja 2017

Avatary

Kolejna porcja ikonek już na blogu! 

Jeśli chcecie, aby w temacie posta pojawił się ktoś konkretny, bądź macie pomysł na zabawę (serię postów), piszcie śmiało w odpowiedniej zakładce! Dawno nie pojawiło się tu nic podobnego, więc może czas na to. Jak myślicie?


Aditya:




 Shraddha&Varun:


Shraddha:






Shraddha&Arjun:




 Kriti&Sushant:



 Sonam:





 Parineeti&Ayushmann:


 Parineeti:


 Sonakshi:


Priyanka:


Anushka:


 Deepika:


 Huma:


Jacqueline:


Kareena:


Alia:


Aishwarya:


Vaani:


Fawad z żoną:


13 komentarzy:

  1. Wspaniałe avatary *-* Te z Arjunem&Shraddhą są moimi faworytami!
    O tak, edycja! :) Czekam z niecierpliwością ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już niebawem pojawi się edycja, skoro są chętni :)

      Usuń
  2. Jak zawsze genialne! Wykończysz mnie kiedyś <3 Cuda ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończyć nie chcę, ale cieszę się, kiedy komuś prace się podobają :)

      Usuń
    2. Mam taką nadzieję, bo ja po prostu nie wiem, kiedy ud mi się większość wykorzystać :) A nie chcę zmieniać co chwilę, bo lubię się nacieszyć przez jakiś czas jednym, a gdy mi się zbyt znudzi to zmienić :) A taki ciężki wybór jak ich coraz więcej *.*

      Usuń
  3. Ahhhh kolejne cudeńka. Nie wiadomo na co się zdecydować :D <3
    Moimi faworytami są te z Arjunem&Shraddhą *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne ikonki! Nie mogę się napatrzeć! *.* Cudne sesje powybierałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że u Ciebie pełno nowości. :) I Shraddha w nich dominuje. :P Ale nic dziwnego, premiera "Half Girlfriend" coraz bliżej. :D
    Wszystkie prace są mega! Podoba mi się każda! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to jest tak, że jak zobaczę fajną fotkę, to zaraz jest z niej avatar, a że ostatnio Shraddhy dużo, bo, tak jak wspomniałaś, niebawem premiera HG, promocja filmu idzie pełną parą, to trochę się jej nazbierało. :)

      Usuń
  6. Cudowne avatarki! Nie mogę się napatrzeć! Niedługo skorzystam ;) <3

    OdpowiedzUsuń