18 lipca 2016

"Foolishq"

Czyli Kareena i Arjun jako zakochana para. Co sądzicie o ich duecie? Mi się podobał, choć przyznam szczerze, że z początku myślałam, że będzie to nieudana para ekranowa. Cieszę się, że jednak tak nie było. ;)


A teraz UWAGA, UWAGA.
Startuje kolejna edycja! Tematem przewodnim będą....ITEM SONGS! Czyli występy gościnne w piosenkach. Szukajcie, przebierajcie i wybierzcie jedną, z której chcecie zobaczyć prace, do wyboru: sygnaturki nieruchome bądź gify. Swoje propozycje wpisujcie w komentarzu TUTAJ. Komentarz zacznijcie od formułki Edycja z ITEM SONGS - sygnaturki nieruchome/gify* (niepotrzebne usunąć)... (żeby się nie pomieszało). Propozycje można składać do 25. lipca do godziny 23:00. Prace zaczną pojawiać się od sierpnia. Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie. Byłoby mi bardzo miło.

Miłego wieczoru!





4 komentarze:

  1. Świetna piosenka :) Świetny duet, cudowne gify! ^-^ Nic dodać nic ująć ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gify :)
    Ja nadal mam seans przed sobą i jestem bardzo ciekawa tej pary.
    Co do edycji - świetny pomysł. Na pewno wezmę udział, muszę czegoś poszukać jak znajdę chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kareena jak Kareena, takie neutralne mam wobec niej odczucia, ale Arjuna bardzo lubię i świetnie wygląda na tych gifach ;)
    Co do nowej edycji, pomyślę i na pewno coś zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne gify :) akurat z mojej ulubionej piosenki z filmu. A Kareena i Arjun tworzą udaną parę :)

    OdpowiedzUsuń