6 lipca 2016

"Tere Sang Yaara"/"Tu Hai"

Dziś pojawiły się dwie piosenki Tere Sang Yaara i Tu Hai. Co ciekawe są to utwory z produkcji, które mają premierę w ten sam dzień, mianowicie 12 sierpnia. Mowa o filmach Rustom i Mohenjo Daro. Obie piosenki bardzo mi się podobają (może ciut bardziej Tu Hai), zapowiadają ciekawe produkcje, a przede wszystkim dawkę nowych duetów: Ileany z Akshayem oraz Pooji (debiut Bollywood) z Hrithikiem. Na oba filmy czekam i z pewnością obejrzę.
A Wy, na który film czekacie?




















4 komentarze:

  1. Jak narazie najbardziej czekam na premierę Rustom :) Trailer cudowny, a do tego klip do piosenki - piękny :) Akshay i Ileana bardzo fajnie razem wyglądają. Mohenjo Daro nie zachęca mnie przez zwiastun, który jak dla mnie mógł być o ciut lepszy. Ale film obejrzę. Jeśli mam porównywać obydwie piosenki z tych filmów, to Tu Hai bardziej mi przypadła do gustu :)
    Przepiękne gify! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne gify i piękne widoki, zwłaszcza przy Rustom. Gdzieś tam mi mignęły te filmy w zapowiedziach, ale nie są na priorytetowej liście do obejrzenia, bo chociaż do aktorów nic nie mam, to nie są moimi ulubionymi.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne gify :) Czekam na oba filmy, bo zapowiadają się bardzo interesująco. Bardzo lubię takie typy filmów jak Mohenjo Daro, a szczególnie jak gra w nich Hrithik *_* Rustom wydaje się być też ciekawe, poza tym Akshay i Ileana tworzą udany duet, jak widać w piosence. :) Obie bardzo mi się podobają, są naprawdę śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rustom zapowiada się bardzo ciekawie. Trailer jest świetny. Ponad to jestem strasznie ciekawa jak Akshay wypadnie w duecie z Ileaną :)
    Mohenjo Daro jestem zainteresowana, ale nie jakoś bardzo. Kiedyś obejrzę, ze względu na Hrithika, ale nie będzie to film, który znajdzie się na liście priorytetowej :)
    Co do piosenek to obie są całkiem fajne. Bardziej podoba mi się "Tu Hai", ponieważ mam słabość do muzyki A.R. Rahmana ;)
    Wideo natomiast bardziej podoba mi się do "Tere Sang Yaara". Jest świetne! Co zresztą widać na Twoich niesamowitych gifach :)

    OdpowiedzUsuń